×

کشاورزان حتما تا پایان سال کد شناسه یکتا دریافت کنند / تمام تسهیلات مربوط به حوزه کشاورزی از سال آتی بر پایه شناسه یکتا خواهد بود

  • کد نوشته: 233225
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۲
  • ۰
  • رئیس مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار گفت تمامی تسهیلات مربوط به حوزه کشاورزی از سال آتی بر پایه کد شناسه یکتا پرداخت خواهد شد.
    کشاورزان حتما تا پایان سال کد شناسه یکتا دریافت کنند / تمام تسهیلات مربوط به حوزه کشاورزی از سال آتی بر پایه شناسه یکتا خواهد بود
  • امیر سیاح رئیس مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار در نشست خبری اظهار داشت: از سال آینده تمام تسهیلات مرتبط با بخش کشاورزی از طریق شناسه یکتا پرداخت می‌شود و فعالان و بهره برداران تنها تا پایان سال برای دریافت این کد فرصت دارند.

    وی با بیان اینکه سامانه اطلاعات کسب و کار ایران به دنبال تسهیل گری در حوزه  اقتصادی از جمله کشاورزی است  افزود: هر فرد فعال اقتصادی در حوزه‌های مختلف مانند کشاورزی که در بانک اطلاعات این سامانه حضور ندارد باید برای دریافت شناسه یکتا و کد QR اقدام کند.

    رئیس مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار ادامه داد: بر این اساس تمام مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا تبدیل و حساب تجاری به شناسه یکتا متصل می‌شود که ابزار نظارتی پسینی بر فعالیت‌های اقتصادی است.

    وی تصریح کرد: از جمله اقدامات در دست اقدام صدور خودکار مجوز به جای دستگاه تعلل کننده از ابتدای زمستان است و سامانه‌های نظارت پسینی در تمام مراجع صدور مجوز است.

    وی گفت: با این کار تمام فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی شفاف و مشخص می شود چه کسی چه محصولی را تولید و به چه کسی فروخته است.

    منبع: تسنیم
    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *