×

زیان خالص تسلا از بیت‌کوین در سه ماهه سوم به ۱۰۶ میلیون دلار رسید

  • کد نوشته: 230839
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۲
  • ۰
  • طبق صورت‌های مالی منتشر شده شرکت تسلا به دلیل کاهش شدید ارزش بازار بیت‌کوین طی ماه‌های اخیر حدود 106 میلیون دلار زیان شناسایی کرده است و این در حالی است که تنها 218 میلیون دلار بیت‌کوین در ترازنامه خود دارد.
    زیان خالص تسلا از بیت‌کوین در سه ماهه سوم به ۱۰۶ میلیون دلار رسید
  • طبق صورت‌های مالی منتشر شده شرکت تسلا به دلیل کاهش شدید ارزش بازار بیت‌کوین طی ماه‌های اخیر حدود ۱۰۶ میلیون دلار زیان شناسایی کرده است و این در حالی است که تنها ۲۱۸ میلیون دلار بیت‌کوین در ترازنامه خود دارد.

    به گزارش بخش بین‌الملل پایگاه خبری بااقتصاد به نقل کوین تلگراف، شرکت آمریکایی تسلا سازنده خودروهای الکتریکی صورت‌های مالی سه ماهه سوم سال خود را منتشر کرد که بر اساس این گزارش از ابتدای سال ۲۰۲۱ این شرکت حدود ۱.۵ میلیارد دلار در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرده است.

    همچنین بر طبق این گزارش این شرکت اکنون زیان تحقق نیافته ۱۷۰ میلیون دلاری به دلیل تغییر در ارزش بازار این این ارز دیجیتال دارد. از طرف دیگر تسلا طی دو سال گذشته توانسته با فروش برخی از دارایی‌های خود حدود ۶۴ میلیون دلار سود شناسایی کند و به این ترتیب میزان زیان خالص این شرکت از بیت‌کوین در انتهای سه ماهه سوم سال به ۱۰۶ میلیون دلار رسید.

    طبق گزارشی که همراه صورت‌های مالی این شرکت منشتر شده اعلام شده که زیان تسلا تاثیری روی فعالیت‌های عملیاتی این شرکت نخواهد داشت. سود این شرکت در نه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۶۹ درصد افزایش یافته است. سود نه ماهه سال گذشته این شرکت حدود ۳.۳ میلیارد دلار بود.

    شرکت تسلا اعلام کرد که در ترازنامه خود تنها ۲۱۸ میلیون دلار بیت‌کوین دارد که تاثیری در فعالیت‌های این شرکت نخواهد داشت.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *