×

مولدسازی از جمله راه‌های برون‌رفت کشور از تنگنای سرمایه‌گذاری است

  • کد نوشته: 232438
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۲
  • ۰
  • وزیر اقتصاد در سفر یک روزه خود به زنجان ، مولدسازی پروژه‌های نیمه‌کاره را یکی از اصلی‌ترین راه‌‌های برون رفت کشور از تنگنای سرمایه‌گذاری برشمرد.
    مولدسازی از جمله راه‌های برون‌رفت کشور از تنگنای سرمایه‌گذاری است
  • احسان خاندوزی (پنجشنبه، ۱۶ آذرماه) در جریان سفر یک روزه به زنجان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در این استان به لزوم هم‌گرایی در پیشبرد امور تاکید کرد و افزود: مدیران باید کار جهادی کنند تا اعتماد مردم که سرمایه اصلی دولت هستند، تقویت شود.

    وی اظهار کرد: استان زنجان در پیگیری و اجرای طرح‌های تحولی موفق عمل کرده است و طی ۲ سال گذشته بر اساس شاخص‌ها، مدیران اقتصادی این استان جزو مدیران خوب بوده‌اند و ما کمترین چالش را در حوزه اقتصاد و دارایی در زنجان داشتیم.

    وزیر اقتصاد و دارایی گفت: باید بتوانیم با کمک دستگاه‌های اجرایی در گام اول اعتماد را به جامعه برگردانیم و مولدسازی از جمله راه‌های برون‌رفت کشور از تنگنای سرمایه‌گذاری و فعالیت عمرانی است.

    آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان نیز در این دیدار گفت: وفاق و همدلی در بین مسئولان استان برای ارایه خدمات ماندگار در دولت سیزدهم وجود دارد.

    شرکت در جلسه شورای اداری استان، بازدید از چند طرح صنعتی و حضور در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی از اعم برنامه‌های سفر یک روزه وزیر اقتصاد و دارایی به استان زنجان است‌.

    منبع: ایسنا
    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *