به گزارش پایگاه خبری با اقتصاد محمود صادقی نماینده مردم تهران با انتشار عکسی به بدهکاران بانک سرمایه اخطار داد در صورتی که ظرف ۴۸ ساعت بدهی خود را به بانک سرمایه پرداخت نکنند، اسامی آنها را منتشر خواهد کرد،گفته می شود این بدهکاران وام های خود را از بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان گرفته اند.






دیدگاهتان را بنویسید