×

نشست خبری در شرکت “های وب”

  • کد نوشته: 8169
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۶
  • ۰
  • نشست خبری مدیرعامل های وب با حضور معاون ناشران سازمان بورس اوراق بهادار در شرکت های وب برگزار شد.

    نشست خبری در شرکت “های وب”
  • به گزارش پایگاه خبر “بااقتصاد”، نشست خبری مدیر عامل های وب با حضور روح الله حسینی مقدم معاون ناشران سازمان بورس اوراق بهادار و جمعی از خبرنگاران و تحلیل گران بازار سرمایه در محل این شرکت برگزار شد.


    روح الله حسینی مقدم معاون ناشران شرکت بورس تهران در نشست خبری های وب گفت: این جلسه برای برقراری ارتباط مدیر عامل شرکت به صورت رسمی برگزار شد تا مدیر عامل شرکت کمتر در فضای مجازی پاسخگو سهامداران باشند. البته ما با ارتباط مدیران با سهامداران در فضای مجازی مخالفتی نداریم بلکه این ارتباط میتواند موثر نیز باشد. ما بر این اعتقاد داریم مدیران شرکت جلساتی با حضور تحلیل گران بازار برقرار کنند و بتوانند بازخورد لازم نیز دریافت کنند 


    حسینی مقدم افزود: با تغییر دستورالعمل جدید و پیاده سازی آن، ما نشست با رسانه در قالب دستورالعمل جدید خواهیم داشت که در شرایط تعیین شده مدیران موظف هستند کنفرانس اطلاع رسانی داشته باشند. 


    معاون ناشران بورس گفت: به عنوان مسئول پذیرش بورس تهران همه پیگیری ها شرکت های وب از پذیرش، امید نامه و غیره به جز تفاهم نامه پارس آنلاین کاملا شفاف سازی شده است. 


    وی افزود: این صنعت هنوز کاملا در بازار سرمایه شناخته شده نیست و حساسیت و ارتباطات در این حوزه زیاد می باشد. و نسبت به آینده صنعت تحلیل های مختلف وجود دارد. 


    حسینی مقدم گفت ما از شرکت های وب درخواست کردیم جلسه دیگر نیز در کانون نمادهای سرمایه گذاری یا کانون کارگزاران برگزار کرده و دورنمای شرکت،تفاهم نامه صورت گرفته و قراردادها شفاف سازی شود


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *