×

باید خرده خرده و ذره ذره از مشتری برداشت کرد

  • کد نوشته: 18847
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • رئیس خانه صنعت و معدن استان تهران گفت: کلیه واحدهای خدماتی و تولیدی که تاکنون محصولات خود را آماده کرده‌اند، باید در اختیار مردمی بگذارند که ۶۰ تا ۷۰ هزار میلیارد تومان در این بازار خرید خواهند کرد. به همین خاطر باید با مشتری مثل معدن طلا برخورد کنیم و از آن‌ها خرده و خرده و ذره ذره برداشت کنیم

    باید خرده خرده و ذره ذره از مشتری برداشت کرد
  • به گزارش پایگاه خبری با اقتصاد، محمدرضا مرتضوی در پنجمین همایش اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استان تهران که امروز دوشنبه چهاردهم اسفندماه برگزار شد، اظهار کرد: کلیه واحدهای خدماتی و تولیدی که تاکنون محصولات خود را آماده کرده‌اند، باید در اختیار مردمی بگذارند که ۶۰ تا ۷۰ هزار میلیارد تومان در این بازار خرید خواهند کرد. به همین خاطر باید با مشتری مثل معدن طلا برخورد کنیم و با احترام گذاشتن به مشتری، از آن‌ها خرده و خرده و ذره ذره برداشت کنیم.


    وی در ادامه با بیان اینکه نباید درباره عرضه کالا به صورت انفجاری عمل کرد، گفت: به همکارانم توصیه می‌کنم که بتوانند اعتماد مشتری را جلب کنند و آن‌ها را برای خود نگه دارند. چراکه با اطمینان می‌گویم بسیاری از کالاهای ایرانی کیفیت‌های بسیار بالایی دارند و حتی در مواردی از محصولات مشابه خارجی یک سر و گردن بالاترند.


    مرتضوی در ادامه درباره برخی حوزه‌های تولیدی با کیفیت داخلی گفت: با ارزیابی که با همکاری سازمان ملی استاندارد انجام دادیم، به این نتیجه رسیدیم که کیفیت شوینده‌های داخلی و ایرانی از شوینده‌های مشابه خارجی موجود در بازار یک سر و گردن بالاتر و ارزان‌تر است و این موضوع محدود به شوینده‌ها نمی‌شود و در مواردی مانند صنایع روشنایی، صنایع غذایی که حتی فرانسوی‌ها را نیز تحت تاثیر قرار داده است؛ فولاد، کاشی، فرش، زعفران، میوه‌جات خشک و مواردی از این قبیل ایران مزیت‌های بسیار خوبی دارد که ما باید اینها را به مردم معرفی کنیم چراکه تاکنون در این زمینه در اطلاع‌رسانی‌های لازم کم‌کاری کرده‌ایم.


    این فعال بخش خصوصی از تمامی نهادها و دستگاه‌های حاکمیتی خواست تا به نظرات کارشناسی درباره حوزه تولید و اشتغال به نظرات متخصصان و واحدهای کارشناسی توجه کنند و در این باره گفت: به عنوان بخش خصوصی یک خواهش جدی از دولت، مجلس و قوه قضاییه دارم که زمانی که صحبت از تولید و کار می‌شود، لطفا به حرف متخصصان در این زمینه توجه کنید. چرا که متاسفانه می‌بینیم در بخش‌هایی گوش نکردن و عمل نکردن به نظرات دستگاه‌های تخصصی موجب خسارتی شده است.


     


    منبع: ایسنا

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *