×

همکاری ایران و ژاپن در زمینه توسعه فناوری تولید برنج

  • کد نوشته: 18861
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • مدیرکل دفتر امور بین الملل و سازمان های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی در دیدار سفیر ژاپن درباه همکاری ها در زمینه توسعه روش های آبیاری، فناوری تولید برنج و روش های مشارکتی در توسعه کشاورزی و روستاییاعلام آمادگی کردند

    همکاری ایران و ژاپن در زمینه توسعه فناوری تولید برنج
  • به گزارش پایگاه خبری با اقتصاد، مدیرکل دفتر امور بین الملل و سازمان های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی در دیدار سفیر ژاپن در تهران زمینه های گسترش روابط و مناسبات را بررسی و برای توسعه همکاری های کشاورزی اعلام آمادگی کردند.

    «هومن فتحی» در این دیدار تاکید کرد وزارت جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران برای گسترش مناسبات و همکاری های فنی با طرف ژاپنی آمادگی دارد. 

    وی افزود: همکاری ها در زمینه توسعه روش های آبیاری، فناوری تولید برنج و روش های مشارکتی در توسعه کشاورزی و روستایی توسعه می یابد. 

    «هیرویاسو کوبایاشی» سفیر ژاپن در تهران، نیز در این دیدار ابراز امیدواری کرد روابط دوجانبه بویژه در بخش کشاورزی بیش از پیش گسترش و تعمیق یابد.

    در این دیدار همچنین زمینه های همکاری های آتی در حوزه های شیلات، تغییرات اقلیمی، مکانیزاسیون کشاورزی، تحقیقات کشاورزی و فرآوری برنج بررسی شد.

    به گزارش ایرنا، افزایش بهره وری، تجمیع زمین های کشاورزی، افزایش درآمد کشاورزان و همچین توسعه اشتغال جدید از مهمترین اهداف طرح توانمندسازی روستایی است.


     


    منبع: ایرنا

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *