×

مصوبه ای درخصوص میزان سهمیه جانبازان و ایثارگران

  • کد نوشته: 19189
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این موضوع که در خصوص سهمیه ایثارگران در کمیته مربوطه مصوبه ای صادر شده است در صحن علنی مجلس گفت: بر اساس این مصوبه مقرر شده بود که جانبازان بالای ۲۵ درصد از سهمیه ۲۵ درصد برخوردار شوند و جانبازان زیر ۲۵ درصد وایثارگران و رزمندگانی که ۶ ماه یا بیشتر در جبهه حضور داشتند از سهمیه ۵ درصد برخوردار باشند.

    مصوبه ای درخصوص میزان سهمیه جانبازان و ایثارگران
  • به گزارش پایگاه خبری “بااقتصاد”؛ عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۶ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنده، امیرآبادی، جعفرزاده، نماینده سپاه و یک نماینده از بنیاد شهید در کمیته ایثارگران در خصوص میزان سهمیه جانبازان و ایثارگران مصوبه ای داشتیم.


    وی ادامه داد: براین اساس مقرر شده بود که جانبازان بالای ۲۵ درصد از سهمیه ۲۵ درصد برخوردار شوند و جانبازان زیر ۲۵ درصد وایثارگران و رزمندگانی که ۶ ماه یا بیشتر در جبهه حضور داشتند از سهمیه ۵ درصد برخوردار باشند.


    این نماینده مجلس توضیح داد: همچنین در آن کمیته مقرر گردید در صورتی که سهمیه ۲۵ درصدی تکمیل نشد ایثارگران و رزمندگان که حضور ۶ ماهه یا بیشتر در جبهه ها را داشتند از ظرفیت ۲۵ درصد به بالا استفاده کنند.


    منبع : خبرگزاری خانه ملت 


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *