×

نارضایتی کارگران از صنایع واگذار شده در استان مرکزی

  • کد نوشته: 19205
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • نماینده مردم شازند در خصوص واگذاری نیروگاههای حرارتی در شازند گفت : استان مرکزی تجربه تلخی در خصوص واگذاری نیروگاهها و صنایع دارد که باعث رکود این صنایع و نارضایتی کارگران می شود وی در ادامه درقالب تذکربه وزیر نفت گفت : با وجود مکاتبات صورت گرفته تحرکاتی در خصوص واگذاری پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند مشاهده شده که باید از دستور کار خارج شود.

    نارضایتی کارگران از صنایع واگذار شده در استان مرکزی
  • به گزارش پایگاه خبری “بااقتصاد” ، علی ابراهیمی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۶ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر نیرو گفت: در حال حاضر چند صنعت در شازند از محل آب دشت شازند برداشت می‌کنند اما هیچ جایگزینی برای تأمین مجدد آب منطقه وجود ندارد.


    نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تحرکات و اقدامات اخیر در راستای واگذاری نیروگاه حرارتی شازند عنوان کرد: استان مرکزی تجربه تلخی در خصوص واگذاری نیروگاه‌ها و صنایع دارد که باعث رکود این صنایع و نارضایتی کارگران می‌شود.


    وی در ادامه در تذکر دیگری خطاب به وزیر نفت بیان داشت: علیرغم مکاتبات صورت گرفته تحرکات دیگری نیز در خصوص واگذاری پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند مشاهده شده که باید از دستور کار خارج شود.


    عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در پایان در خصوص پرداخت سهم بیمه تأمین اجتماعی رانندگان نفتکش شازند خاطر نشان کرد: سهم بیمه از خود رانندگان نفتکش دریافت می‌شود در حالی که در هیچ جای کشور این شیوه روال نیست.


    منبع : خبرگزاری خانه ملت

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *