×

انگلیس از تعرض به سفارت کشورمان مطلع بوده است

  • کد نوشته: 19431
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مطمئناً انگلیس کاملا از تعرض این فرقه به سفارت کشورمان مطلع بوده و باید مسئولیت این اقدام نابخردانه را بر عهده بگیرد

    انگلیس از تعرض به سفارت کشورمان مطلع بوده است
  • به گزارش پایگاه خبری با اقتصاد، محمد جواد جمالی عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به تعرض تعداد اندکی از طرفداران فرقه شیرازی به سفارت ایران در انگلیس گفت این حرکت کاملا هماهنگ شده و همزمان با سفر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی به انگلیسی انجام شده است.


    وی ادامه داد: حمله به سفارت ایران همزمان با پذیرایی گرم از قاتل مردم و کودکان یمنی در انگلیس صورت گرفته است و سیاستمداران این کشور با وجود پول های عربستان سعودی چشم های خود را در این جنایات بسته اند.


    جمالی با اشاره به اظهارنظرهای غیرمسئولانه وزیر امور خارجه و نخست وزیر انگلیس در محکوم کردن اقدامات سازنده جمهوری اسلامی ایران در منطقه اظهار کرد: فرقه شیرازی در انگلیس با استفاده از تمامی امکانات این کشور به ویژه سیستم های ماهواره ای و شبکه های تبلیغاتی سالهاست علیه کشورمان تبلیغات می کنند.


    عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: با وجود این مسائل تعرض به سفارت ایران غیر اتفاقی و بسیار حساب شده است زیرا شاهدیم که پلیس در کشورهای غربی در برخورد با عوامل مشکوک اقدامات و برخوردهای بسیار جدی و خشنی را انجام می دهد اما در زمان این حمله واکنش درستی از خود نشان نداده است.


    وی تصریح کرد: تعرض به سفارت ایران در انگلیس یادآوری حمله منافقان در اوایل انقلاب اسلامی به سفارت کشورمان است که در آن حمله چندین نفر از کارمندان شهید و زخمی شدند.


    جمالی گفت: مطمئناً انگلیس کاملا از تعرض این فرقه به سفارت کشورمان مطلع بوده و باید مسئولیت این اقدام نابخردانه و ضعف برخورد و حفاظت درست پلیس از سفارت کشورمان را بر عهده بگیرد.


    عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: قطعا جمهوری اسلامی ایران از کانالهای دیپلماسی، پارلمانی و قضایی خود این موضوع را پیگیری می کند.


     


    منبع: باشگاه خبرنگگارا جوان

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *