×

اجرای فاز اول جاده کندوان در سال ۹۷

  • کد نوشته: 19497
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • محمد باقر نوبخت در همایش روسا و مدیران راهور ناجا چشم انداز سال آینده را مثبت و امیدبخش قلمداد کرد وی در ادامه اعلام کرد امسال فاز اول جاده کندوان را اجرایی می کنیم.

    اجرای فاز اول جاده کندوان در سال ۹۷
  • به گزارش پایگاه خبری “بااقتصاد”،  محمدباقر نوبخت در حاشیه سیزدهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره چشم انداز اقتصادی کشور، افزود: قطعا سال آینده، سال بهتری خواهد بود و همه چشم اندازهای ما برای سال آینده امیدبخش بوده، امید است.


    وی درباره وضعیت آزاد راه تهران – شمال، اظهارداشت: یک بخش در شمال ایران، مسیر جاده ای برای عبور از البرز داریم، یک قسمت دیگر از هراز، کندوان و مسیر دیگر از قزوین به رشت است؛ همه این مسیرها برای سهولت تردد مردم به شمال ایران است، باید بگویم برای جاده کندوان حداقل امسال فاز اول را اجرایی می کنیم .


    نوبخت ادامه داد: مسیر هراز – فیروزکوه نیز در دست اتمام است و همه تمرکزمان بر اتمام پروژه آزاد راه تهران – شمال است. سخنگوی دولت گفت: ۴ معبر برای تردد به شمال کشور داریم برای کندوان، فاز اول محور را در سال آینده بهره برداری می کنیم که مسیر را ۶۰ کیلومتر کوتاه تر می کند.


    وی افزود: مسیر منجیل به رودبار برای عدم عبور از داخل رودبار در دست اجراست که امیدواریم هرچه سریعتر بهره برداری شود. نوبخت گفت: وضع جاده ها گرچه بهتر شده است اما با استانداردها برخی جاده ها فاصله دارد و از مردم درخواست می کنیم بیش از حد قوانین و مقررات پلیس را رعایت کنند


    منبع : ایبنا


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *