×

هزینه ۹۴ میلیارد تومانی برای محرومیت زدایی از کشور

  • کد نوشته: 19599
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی کوثر از صرف هزینه ۹۴۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی برای اجرای طرح های عمرانی در مناطق زلزله زده، محروم، مرزی و صعب العبور کشور خبر داد

    هزینه ۹۴ میلیارد تومانی برای محرومیت زدایی از کشور
  • به گزارش پایگاه خبری با اقتصاد، سردار سرتیپ پاسدار سید ضیاءالدین حزنی شنبه شب در آئین اهدای جهیزیه به ۲۰۵ نوعروس شهرستان سرپل ذهاب گفت: ۱۰ هزار و ۸۵۵ طرح عمرانی در مناطق زلزله زده، محروم، مرزی و صعب العبور کشور با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرا شد.


    وی در ادمه افزود: این طرح ها با ۹۴۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار در زمینه های خانه بهداشت، منزل مسکونی، مسجد، حوزه علمیه، تسطیح زمین های کشاورزی و آبرسانی اجرا شده است.

    وی اضافه کرد که این طرح ها با مشارکت سپاه نبی ‌اکرم (ص) کرمانشاه، قرارگاه نجف، قرارگاه خاتم الانبیاء و قرارگاه کوثر در مناطق مختلف کشور اجرا شده است.

    وی اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته در بخش های تامین جهیزیه نوعروسان، تجهیزات مساجد، بسته های مواد غذایی، پوشاک و لوازم التحریر مردم زلزله زده ، محروم، مناطق مرزی و صعب العبور کشور، ۱۴۷ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال هزینه شده است.

    فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی کوثر بیان کرد: با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، سه هزار جهیزیه در مدت ۱۰ روز و در کمترین فرصت برای مناطق زلزله زده تهیه و ارسال شده است.

    سردار سرتپ پاسدار حزنی، رمز موفقیت سپاه را قرار گرفتن در کنار مردم بیان کرد و افزود: رفع محرومیت‌ زدایی از بخش‌های مختلف جامعه یکی از راهبردهای اصلی این نهاد مردمی است.

    زمین لرزه ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله و ۳۲ کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشته است. 

    این زلزله به ۱۰ شهرستان و یک هزار و ۹۳۰ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.

     


    منبع: ایرنا

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *