×

اجازه دهید ما را نژادپرست بدانند اما این را هم بدانید ما هر روز قوی‌تر می‌شویم

  • کد نوشته: 19632
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • استیو بنن در جمع راست‌گرایان فرانسوی گفت اجازه دهید ما را نژادپرست، بیگانه هراس و بوم گرا بنامند، این را افتخار بدانید زیرا ما هر روز قویتر و آنها هر روز ضعیف تر می شوند.

    اجازه دهید ما را نژادپرست بدانند اما این را هم بدانید ما هر روز قوی‌تر می‌شویم
  • به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد به نقل از وبسایت تحلیلی – خبری آمریکا از درون، مشاور سابق رئیس جمهور آمریکا در جمع راستگرایان فرانسوی گفت : اجازه دهید ما را نژادپرست ، بیگانه هراس و بوم گرا بنامند، این را افتخار بدانید زیرا ما هر روز قویتر و آنها هر روز ضعیف تر می شوند.


    استیو بنن ادامه داد : رئیس جمهور دوست داشتنی ما ترامپ در واشنگتن دی سی در نهایت به جهان درها را نشان داد .


    استراتژیست ارشد سابق دنالد ترامپ که برای شرکت در نشست سران راست افراطی فرانسه به پاریس رفته است ، گفت : در واشنگتن دی سی ، رئیس جمهور ترامپ طرح ملی گرایانه اقتصادی خود را تشریح کرد اما مورد حمله حزب جمهوریخواه و حامیان مالی آنها قرار گرفت.


    استراتژیست ارشد سابق ترامپ با انتقاد از بانک های مرکزی کشورهای اروپایی گفت: بانک های مرکزی در حال کاستن از ارزش پول شما هستند. دولت های مرکزی در حال بی ارزش کردن شهروندی شما هستند. بانک های مرکزی شما را به بردگی بدهی کشانند. بانک های مرکزی و دولت های بزرگ و حامیان مالی چه کار کرده اند. آنها در زمان بحران مالی مواظب خودشان هستند. در سال ۲۰۰۸ زمانی که بازارها و اقتصاد ها سقوط کردند، درهای نقدینگی در بانک های مرکزی را باز کردند و تمام دارایی های آنها به صورت مستغلات و سهام افزایش یافت.


    بنن با اشاره به تبلیغات ریاست جمهوری در آمریکا گفت: رئیس جمهور ترامپ بر سه چیز تمرکز داشت. نخست این که وی گفت مهاجرت گسترده غیرقانونی را متوقف و مهاجرت قانونی را هم محدود کنید تا حاکمیت ملی ما بازگردد و به کارگران خود کمک کنیم. دوم این که شغل های تولیدی را از چین بازگردانیم و سوم این که از این جنگ های بی نتیجه در عراق و افغانستان رهایی یابیم.


    مشاور سابق ترامپ در پایان گفت :  شب انتخابات، رسانه های مخالف و شوکه شدن آنها را به یاد آورید. چرا آنها شوکه شدند زیرا اربابان آنها مردم کارگر را تحقیر می کردند. آنها باور نمی کردند که مردم طبقه کارگر بخواهند به نفع منافع خود رای دهند. زنان و مردان کارگر در طبقه متوسط در آمریکا از هر نامزدی حمایت خواهند کرد که آمریکا را دوباره بزرگ بسازد. از همان شب، رئیس جمهور ترامپ نشان داد هیلاری کلینتون نخبه فاسد و بدون توانایی است.


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *