×

شاخص در مزر کانال ۹۵ هزارتایی متوقف شد

  • کد نوشته: 19685
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران ۲۰ اسفند ماه ۹۶ با ریزش ۵۶۶ واحدی بر روی رقم ۹۶ هزار و ۲۸ واحد ایستاد.

    شاخص در مزر کانال ۹۵ هزارتایی متوقف شد
  • به گزارش پایگاه خبری با اقتصاد، شاخص کل بورس اوراق بهادار امروز ۲۰ اسفند ماه با عبور از نیمه کانال ۹۶ هزارتایی تا مرز ورود به کانال ۹۵ هزارتایی پیش آمد و در پایان با ۵۶۶  واحد کاهش بر روی رقم ۹۶ هزار و ۲۸ واحد به کار خود پایان داد.


    در افت شاخص، “اخابر”، “فولاد”، “فارس” ، “فولاد” و “فملی” بیش ترین اثرگذاری را داشتند و “رانفور”، “شتران”، “شبندر”، “امید” و “شکلر” از افت بیشتر شاخص کل جلوگیری کردند.


    بیشترین ارزش معاملات روز جاری را خودرویی ها با رقم ۲۹ میلیارد تومان داشتند، در این گروه “خکاوه”، “خزامیا”، “خرینگ”، “ختوقا” ، “خوساز” سهم هایی بودند که صف فروش شدند.


    فلزات اساسی با ارزش ۱۳ میلیارد تومان پس خودرویی ها قرار گرفتند. در این گروه نیز “ارفع” و “فلوله” با صف فروش رو به رو بودند و سایر سهم های مهم این گروه نظیر “فولاد”، “فملی”، “ذوب” و “فاسمین” با کاهش قیمت معامله شدند.


    تازه وارد بازار، “شفا” امروز به زیر قیمت عرضه اولیه خود رسید و در عرض دو روز ضرر را نسیب سهامداران خود کرد و بدین ترتیب گروه محصولات دارویی با ارزش حدودی ۱۳ میلیارد تومان سومین ارزش بالای بازار بود.


    بیش ترین حجم معامله امروز را نیز “خکاوه” در حجم ۱۱ میلیون سهم و به ارزش ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تجربه کرد.


    شاخص کل فرابورس نیز با افت ۳.۷۰ واحدی به رقم ۱۰۸۰.۷۰ واحد رسید.


    “ارفع”، “زاگرس”، “ذوب”، “میدکو”، و “دماوند” بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص اعمال کردند.


    در مجموع معاملات امروز، تعداد ۹۶۷ میلیون و ۸۰۸ هزار سهم به ارزش ۱۵۸۱ میلیارد تومان دست به دست شد.


    در پایان معاملات امروز نیز نماد معاملاتی شرکت های الکتریک خودرو شرق(خشرق)جهت برگزاری مجامع عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه ،لیزینگ خودرو غدیر(ولغدر) و سیمان شمال (سشمال)جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورت های مالی متوقف شدند.


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *