×

انتخابات هیئت‌رئیسه و اعضای کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری

  • کد نوشته: 20054
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • چهارمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در حالی برگزار می شود که این جلسه دوروز ادامه خواهد داشت و انتخابات هیئت‌رئیسه و اعضای کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری برای دو سال آینده و نیز طرح اصلاح انتخابات مجلس خبرگان دستور کار است.

    انتخابات هیئت‌رئیسه و اعضای کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری
  • به گزارش پایگاه خبری “بااقتصاد”،  چهارمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم دقایقی قبل به ریاست آیت‌الله احمد جنتی در مجلس قدیم شورای اسلامی آغاز شد. 


    این نشست به مدت دو روز در تهران برگزار می‌شود و اعضای مجلس خبرگان ۲۴ اسفند پس از زیارت مرقد مطهر امام خمینی (ره) با مقام معظم رهبری دیدار خواهند داشت. 


    انتخابات هیئت‌رئیسه و اعضای کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری برای دو سال آینده و نیز طرح اصلاح انتخابات مجلس خبرگان دستور کار اجلاس اسفندماه خواهد بود.


    برپایه این خبر مهمان ویژه این اجلاس، فرمانده کل سپاه پاسداران است که پس از افتتاحیه قرار است پیرامون موقعیت منطقه‌ای جمهوری اسلامی، چالش‌ها و فرصت‌ها سخنرانی داشته باشد.


    همچنین ارائه دو فوریت طرح ایجاد هیئت اندیشه‌ورز خبرگان دستور کار نوبت بعدازظهر این اجلاس است که در صورت رأی نمایندگان به این طرح، اعضای هیئت اندیشه‌ورز فردا بارأی نمایندگان انتخاب می‌شوند. 


    این اجلاس عصر روز چهارشنبه با قرائت بیانیه پایانی به اتمام می‌رسد.


    منبع : خبرگزاری فارس


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *