×

صبوری مدیران شرکت برق در وصول مطالبات از مشترکان

  • کد نوشته: 20246
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت سهامی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران(توانیر)

    صبوری مدیران شرکت برق در وصول مطالبات از مشترکان
  • به گزارش پایگاه خبری با اقتصاد، آرش کردی بعد از ظهرسه شنبه در حاشیه برگزاری آیین گرامیداشت هفتمین روز از درگذشت ‘جعفر حقگو رستمی’ مدیر امور برق ناحیه ۲مشهد گفت: مشترکان برق در کل کشور ۵۵ تا ۶۰ هزار میلیارد ریال به این شرکت بدهکارهستند.


    وی در ادامه افزود: با وجودی که میزان مطالبات شرکت برق ایران از مشترکان بسیار زیاد است با این حال مسئولان این شرکت صبور هستند و حال و روز مردم را درک می کند.

    به گزارش ایرنا ۲۵ بهمن ماه گذشته، یک مشترک بدهکار شرکت برق در مشهد پس از مجادله با جعفر حقگو مدیر امور برق ناحیه ۲ مشهد با ریختن بنزین بر روی وی، او را به آتش کشید که موجب سوختگی شدید مرحوم حقگو شد و وی پس از بستری شدن در بیمارستان با وجود تلاش پزشکان، جان باخت.

    مدیرعامل توانیر گفت: مدیران شرکت برق در وصول مطالبات از مشترکان، شدت و سختی به خرج نمی دهند و به آنها اختیار داده شده است که نسبت به مشترکان بدهکار با نرمی بیشتری عمل کنند.

    کردی افزود: مرحوم ‘حقگو رستمی’ کمال لطف و همکاری و تعامل را با مشترک بدهکار داشته و چندین مرتبه نیز به آن مشترک فرصت جبران داده است و مدیران شرکت برق در نقاط مختلف کشور به هیچ وجه بدهکاران را تحت فشار قرار نمی دهند.

    وی ادامه داد: کسی که مرتکب این جنایت شده، اعتنایی به این همکاریها، الطاف و بزرگواری که در حقش شده، نداشته و موجب این حادثه تاسف بار شده است.

    مدیرعامل شرکت سهامی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: امید است دستگاه قضایی به جنایت این مشترک بدهکار به نحو مطلوب رسیدگی کند تا جلوی تکرار این قضایا گرفته شود.

    کردی تاکید کرد: وظیفه مدیران شرکت برق ایران رسیدگی به کار مردم است و از همین روز در اتاقشان همیشه برای رسیدگی به کار مردم باز است و اقدامی که این مشترک بدهکار با مدیر امور برق ناحیه ۲ مشهد انجام داده یک استثنا بوده است.


     


    منبع: ایرنا

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *