×

دونالد ترامپ از ایجاد ارتش فضایی سخن گفت / آمریکا باید ارتش فضایی بسازد ممکن است جنگ فضایی اتفاق بیفتد

  • کد نوشته: 20290
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • دونالد ترامپ در سخنرانی خود گفت استراتژی ملی جدید من در فضا و کهکشان نشان می دهد که ممکن است عملیات نظامی در فضای کهکشان اتفاق بیفتد، همانطور که در زمین، هوا و آب، این جنگ ها وجود دارد… می توانیم حتی نیروی ارتش نظامی فضایی داشته باشیم… ما نیروی هوایی، زمینی و نیروی دریایی داریم، هم اکنون باید نیروی فضایی بسازیم.

    دونالد ترامپ از ایجاد ارتش فضایی سخن گفت / آمریکا باید ارتش فضایی بسازد ممکن است جنگ فضایی اتفاق بیفتد
  • به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد،  به نقل از سخنرانی دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، این کشور ممکن است نوع جدیدی از نیروهای نظامی — فضایی بسازد.


    ترامپ در این خصوص گفت: “استراتژی ملی جدید من در فضا و کهکشن نشان می دهد که ممکن است عملیات نظامی در فضای کهکشان اتفاق بیفتد، همانطور که در زمین، هوا و آب، این جنگ ها وجود دارد… می توانیم حتی نیروی ارتش نظامی فضایی داشته باشیم… ما نیروی هوایی، زمینی و نیروی دریایی داریم، هم اکنون باید نیروی فضایی بسازیم”.


    ترامپ در ادامه گفت که ابتدا او این ایده را جدی نگرفته بود، اما سپس به نتیجه رسید که این ایده فوق العاده ای است. ترامپ گفت: “شاید ما باید این کار را انجام دهیم، ممکن است این اتفاق (جنگ فضایی) به وقوع بیفتد”.


    پیش از این، نمایندگان پنتاگون و نیروی هوایی آمریکا مخالفت خود با ایجاد نوع جدید از نیروهای نظامی را ابراز نمودند، زیرا از نظر آنها مزایای احتمالی تغییرات سازمانی در مقیاس وسیع، هیچ ضرورت و فایده ای ندارد


    منبع: اسپوتنیک 

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *