×

اختلاف نظر در تغییر تعداد نمایندگان برخی شهرها

  • کد نوشته: 20397
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامیدر مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح افزایش ۴۰ نماینده به ۲۹۰ نماینده در کمیسیون شوراها خبر داد و افزود در مورد تعداد نمایندگان برخی استان ها اختلاف نظراتی وجود دارد.

    اختلاف نظر در  تغییر تعداد نمایندگان برخی شهرها
  • محمدجواد کولیوند، در خصوص طرح افزایش تعداد نمایندگان، اظهار داشت: طرح افزایش ۴۰ نماینده به ۲۹۰ نماینده به تعداد نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی در کمیسیون شوراها تصویب شد ولی در مورد افزایش تعداد نمایندگان برخی استان‌ها، اختلاف نظرهایی وجود دارد.


    رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استان‌هایی که در زمینه افزایش تعداد نمایندگان آن‌ها اختلاف نظر داریم را کنار گذاشتیم و برای بقیه استان‌هایی که اختلاف نظری وجود ندارد، رای گیری کردیم که با رای موافق اعضای کمیسیون شوراها، تصویب شد.


    وی افزود: در مورد ۹ استان اختلاف نظر وجود دارد بعد از تعطیلات نوروز این اختلافات بررسی می‌شود.


    کولیوند گفت: این بار امیدوار هستیم که طرح افزایش تعداد نمایندگان در صحن مجلس شورای اسلامی امیدوار هستیم، دلیل اینکه طرح افزایش تعداد نمایندگان در مجالس قبلی تصویب نمی‌شد به این دلیل بود که در آن زمان قرار بود فقط ۲۰ نماینده به تعداد نمایندگان اضافه شود ولی اکنون ۴۰ نماینده اضافه می‌شود.


    منبع : خبرگزاری خانه ملت


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *