×

همسر دونالد ترامپ جونیور، فرزند رئیس جمهور آمریکا، درخواست طلاق داد

  • کد نوشته: 20613
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • ونسا ترامپ همسر دونالد ترامپ جونیور، فرزند ارشد رئیس جمهور آمریکا با مراجعه به دادگاهی در منهتن نیویورک درخواست طلاق داد.

    همسر دونالد ترامپ جونیور، فرزند رئیس جمهور آمریکا، درخواست طلاق داد
  • به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد، ونسا ترامپ همسر دونالد ترامپ جونیور، فرزند ارشد رئیس جمهور آمریکا با مراجعه به دادگاهی در منهتن نیویورک درخواست طلاق کرد. 


    گاردین گزارش داده است که این دونفر مدت هاست که جدا از هم زندگی زندگی می‌کنند و فرزند ترامپ به خانه او مراجعه نداشته است. 


    پیش از این دو نفر گفته اند که ترجیح می‌دهند زندگی جداگانه داشته باشند و در عین حال برای همدیگر احترام بسیار زیادی قائل هستند. 


    بعد از اینکه دونالد ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا برگزیده شد فرزند ارشد او دونالد ترامپ جونیور و برادرش اریک عهده‌دار مسئولیت اداره سازمان ترامپ شدند و بیش از پیش با سیاست درگیر شدند. 


    این اواخر فرزند ارشد رئیس جمهور کمپین‌های زیادی را برای اریک ساکون نامزد جمهوری خواه برای پیروزی در ایالت پنسیلوانیا تشکیل داده بود اما در نهایت این کاندید جمهوری خواهان قافیه را به کانر لمپ نماینده دموکرات‌ها واگذار کرد و جمهوری خواهان یکی دیگر از پایگاههای خود را از دست دادند. 


    حال احتمال می رود که ونسا ترامپ از درگیری بیش از پیش همسرش در سیاست ناراضی است و به همین دلیل بعد از مدت ها زندگی جداگانه ترجیح داد که از همسرش طلاق بگیرد. 


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *