×

گشت های نظارتی شب عید دوبرابر شد

  • کد نوشته: 20886
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با توجه به اینکه بازار تحت تاثیر خرید شب عید است گشت های نظارتی را دو برابر کردیم

    گشت های نظارتی شب عید دوبرابر شد
  • به گزارش پایگاه خبری با اقتصاد، سید یاسر رایگانی با حضور در بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما با اشاره به اینکه طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی از ۱۵ اسفند امسال آغاز شده است، افزود: این طرح تا ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۷ ادامه دارد.



    وی با بیان اینکه هزار بازرس این سازمان در این طرح فعال هستند، اضافه کرد: این تعداد یک سوم ظرفیت نیروی انسانی این سازمان را تشکیل می دهند و روزانه ۱۰ تا ۱۲ ساعت فعالیت می کنند.



    رایگانی افزود: سیاست ما در سازمان تعزیرات حکومتی، پلمب کردن واحد صنفی نیست و هدف ما این است که از تخلفات پیشگیری کنیم امّا در موارد تکرار تخلف، ناچاریم واحد صنفی را پلمب کنیم واخیراً ۵ واحد صنفی را در اصفهان به همین علت پلمب کردیم.



    سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با توجه به اینکه بازار تحت تاثیر خرید شب عید است گشت های نظارتی را دو برابر کردیم و در یک ماه اخیر بیش از ۱۵ هزار گشت را در سراسر کشور با حضور نماینده های اتحادیه ها ، اصناف و سازمان های ذیربط انجام دادیم.



    رایگانی با بیان اینکه تخلفات واحد صنفی نسبت به پارسال حدود ۱۵ تا ۱۶ درصد افزایش نشان می دهد، افزود: بخشی از گزارش تخلفات از طریق سامانه اینترنتی سازمان تعزیرات حکومتی به نشانی T135.ir ، بخشی از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و بخشی هم از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع داده می شود و بخشی هم از طریق رصد بازار و بخشی هم با همکاری سازمان ها انجام می شود.



    وی با بیان اینکه مجتمع ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشت ، دارو و درمان را برای نخستین بار در تهران راه اندازی کردیم ، گفت: سازمان هواپیمایی کشور هم تعامل خوبی با سازمان تعزیرات حکومتی دارد.


     


    رایگانی افزود: اخیراً در فرودگاه امام خمینی (ره ) دو واحد صنفی را به مبلغ ۷۰ میلیون تومان جریمه کردیم و شعبه دائم سازمان تعزیرات حکومتی هم در فرودگاه شیراز دایر شده است .



    وی اضافه کرد: در استان های پرتردد از جمله مازندارن و شهر چالوس شعبه سیار سازمان تعزیرات حکومتی فعالیت می کند و در رستوران های بین راهی استان البرز هم بیش از ۵ تن گوشت را معدوم کردیم.


    منبع: صداوسیما

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *