×

خودرو دوباره صدرنشین شد/ رشد ۲۴۲ واحدی شاخص کل در روزهای پایانی سال

  • کد نوشته: 20969
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • در جریان معاملات امروز خودرویی ها دوباره بیشترین ارزش معاملات را از آن خود کردند و شاخص کل با ۲۴۲ واحد افزایش از نیمه کانال ۹۵ هزارتایی گذشت.

    خودرو دوباره صدرنشین شد/ رشد ۲۴۲ واحدی شاخص کل در روزهای پایانی سال
  • به گزارش پایگاه خبری با اقتصاد، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در روز یکشنبه ۲۷ اسفندماه با رشد ۲۴۲ واحدی به رقم ۹۵ هزار و ۸۱۹ واحد رسید.


    “وبصادر”، “وغدیر”، “وبملت”، “آپ” و “شبندر” بیش ترین تاثیر گذاری مثبت را بر روی شاخص اعمال کردند و سبب حرکت رو به رشد شاخص شدند. در مقابل “فولاد”، “فارس”، “مبین”، “رمپنا” و “پارسان” از رشد بیشتر شاخص کل جلوگیری کردند و سبب کاهش ارزش بازار شدند.


    شاخص کل فرابورس نیز جهش ۱۱ واحدی را تجربه کرد و در پایان بر روی رقم ۱۰۹۰ ایستاد.


    معاملات نمادهای “زاگرس”، “مارون”، “ذوب”، “ارفع” و “شرانل” تاثیرگذاران مثبت بر روی شاخص فرابورس بودند.


    در مجموع بازار امروز بیش از ۱ میلیارد سهم و سایر ابزارهای مالی به ارزش ۱۰۶۱ میلیارد تومان دست به دست شدند.


    خودرو، مواد دارویی و فلزات اساسی برترین گروه های صنعت امروز بودند که به ترتیب ارقام ارزش آن ها ۲۰ میلیارد تومان، ۱۴ میلیارد تومان و ۱۳ میلیارد تومان بود.


    در گروه مواد دارویی “والبر” و “دعبید”، در خودرویی ها “ختوقا”، “خرینگ”، “خزامیا”، “خوساز”، و “خگستر” و در گروه فلزات اساسی “زنگان” سهم هایی بودند که با صف خرید بسته شدند.


    “وبصادر” همانند روز گذشته هم چنان با تقاضای خرید بالا رو به رو بود و در پایان بازار با صف خرید ۴۸ میلیونی در قیمت ۵۶ تومان بسته شد.


    “وبانک”، “وغدیر”، “خکار”، “قشرین”، “برکت”، “شسینا”، “خگستر”، “ختوقا” و “وسینا” به علت افشای اطلاعات با اهمیت و “سهرمز” و “غشاذر” به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت در جریان معاملات امروز متوقف شدند.


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *