×

تمایل سرمایه‌گذاران کویتی در بندر بوشهر

  • کد نوشته: 21265
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: سرمایه‌گذاران کویتی پس از بازدید از بندر بوشهر، برای همکاری و سرمایه گذاری در این استان اعلام تمایل کردند

    تمایل سرمایه‌گذاران کویتی در بندر بوشهر
  • به گزارش پایگاه خبری با اقتصاد، سعید زرین‌فر روز دوشنبه در نشست با سرمایه‌گذاران کویتی در بوشهر گفت: سرمایه‌گذاران کویتی پس از بازدید از بندر بوشهر بر اساس مزیت‌ها و قابلیت‌ها برای همکاری و سرمایه گذاری در این استان اعلام تمایل کردند


    وی افزود: باتوجه به وجود ظرفیت‌های مهم تجاری و اقتصادی دراین استان، زمینه گسترش روابط اقتصادی و تجاری بوشهر با کویت فراهم است.

    وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران، توسعه روابط با کشورهای مختلف از جمله کشورهای دوست و همسایه را در اولویت قرار داده که کویت از آن جمله است.

    زرین‌فر بااشاره به اشتراکات خویشاوندی، مذهبی و فرهنگی استان بوشهر با کویت گفت: هیات سرمایه گذاری کویتی در بازدید از بندر بوشهر با توانمندی اقتصادی و تولیدی این استان آشنا شدند.

    وی یادآورشد: استان بوشهر با داشتن بیشترین مرزدریایی با خلیج فارس ظرفیت مهمی برای طرح‌‌های گردشگری، آبزی‌پروری و تجارت دریایی دارد.

    زرین فر گفت: این استان از لحاظ پرورش آبزیان، صید و صیادی و سازه‌های دریایی فرصت‌ها و ظرفیت‌های مناسبی دارد.

    وی افزود: استان بوشهر در حوزه کشاورزی از توانمندی بالایی برخوردار است که مهم‌ترین آن تولید گوجه‌فرنگی خارج از فصل، تولید خرما و کشت‌های گلخانه‌ای صیفی جات است.

    زرین فر ادامه داد: استان بوشهر علاوه بر ظرفیت های یاد شده در عرصه فعالیت های بندری نیز از توانمندی بالایی برخوردار است که این امر می تواند زمینه توسعه اقتصادی، تجاری و صنعتی استان بوشهر با کویت را بیش از پیش فراهم کند.


     


    منبع: ایرنا

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *