×

شاخص در حال درجا زدن/خودرویی ها هم چنان با اقبال رو به رو اند

  • کد نوشته: 17387
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • علی رغم این که شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در ابتدای هفته به رنگ سبز باقی ماند اما هم چنان با درصد تغییرهای ناچیز در کانال ۹۸ هزار واحدی بالا و پایین می شود.

    شاخص در حال درجا زدن/خودرویی ها هم چنان با اقبال رو به رو اند
  • به گزارش پایگاه خبری با اقتصاد،در جریان معاملات امروز تعداد یک هزار و ۶۴۰ ورقه سهم به ارزش ۷۹۶ میلیارد تومان معامله شد.


    شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشد ۱۹ واحدی  به رقم  ۹۸۱۷۶  رسید و سایر شاخص ها از جمله شاخص بازار اول و دوم به ترتیب با رشد ۰.۴۲  و  ۱۱۲ واحدی، در پایان معاملات ارقام ۶۹۷۹۱ و  ۲۰۸۷۸۷  را به ثبت رساندند.


    سهام گروه خودرویی ها هم چنان با اقبال رو به رو است و ارزش معاملات امروز این گروه ۵۸ میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان ثبت شد. نمادهای ولساپاح، خاور و خپارس این گروه بیشترین حجم معاملات امروز را به خود اختصاص داده اند. پس از خودرویی ها فلزات اساسی با ۱۸ میلیارد و ۷۹۳ میلیون و گروه شیمیایی با ۱۵ میلیارد و ۸۸۷ میلیون تومان بیش ترین ارزش ها را داشتند.


    نماد شرکت های سایپا، فولاد، فملی، خپارس، وغدیر، شپنا و کگل بیشترین تاثیرگذاری را بر روی شاخص اعمال کردند که از میان آن ها فولاد و فملی تاثیرگذار منفی بودند و مابقی عامل سبز شدن شاخص امروز شناخته می شوند.     


    نمادهای ولصنم،خاور و غمارگ در جریان معاملات امروز بدون محدودیت نوسان قیمت بازگشایی شدند و نمادهای خلنت، سنیر، ختوقا،خودرو و خگستر به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف و ب در ساعات ابتدایی متوقف و سپس بازگشایی شدند اما نمادهای کپشیر،وصنعت،شتران،حپترو به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت و هم چنین نماد معاملاتی حق تقدم شرکت لیزینگ رایان سایپا (ولساپاح) با توجه به پایان مهلت پذیره نویسی متوقف شدند.


    نماد معاملاتی شرکت باما (کاما) نیز با توجه به عدم افشای به موقع اطلاعات با اهمیت تعلیق شد.


    اما شاخص کل فرابورس بر خلاف شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با کاهش ۳.۷ واحدی به  ۱۰۹۳.۳۰ رسید و نمادهای دماوند، زاگرس، ذوب، مارون، هرمز، میدکو و شراز بیشترین تاثیرگذاری را بر رقم شاخص داشتند که تنها ذوب، مارون و شراز تاثیر مثبت و ما بقی تاثیر منفی اعمال نموده اند.


     


     


     


     


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *