×

دستمزد سال ۱۳۹۷ امروز تعیین می‌شود / قبل از جلسه شورای عالی کار، جلسه‌ای در وزارت اقتصاد برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 21012
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • طبق گفته علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امروز یکشنبه ۲۷ اسفند ماه دستمزد سال ۱۳۹۷ حدود ۱۵ میلیون کارگر تعیین می‌شود و پیش از آن در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه جلسه‌ای در وزارت اقتصاد حول دستمزد سال ۱۳۹۷ تشکیل می‌شود.

    دستمزد سال ۱۳۹۷ امروز تعیین می‌شود / قبل از جلسه شورای عالی کار، جلسه‌ای در وزارت اقتصاد برگزار می‌شود
  • به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد، در حالی جلسه ۸ساعته شب گذشته شورای عالی کار برای تعیین دستمزد ۹۷ کارگران بی‌نتیجه باقی ماند که علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پس از پایان جلسه شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: دستمزد سال ۹۷ روز یک‌شنبه ۲۷ اسفندماه در جلسه‌ای به‌صورت سه‌جانبه تعیین می‌شود.


    وی دلیل عدم تعیین دستمزد کارگران را در جلسه ۸ساعته شورای عالی کار اختلاف نظر بین نمایندگان کارگری و کارفرمایی عنوان کرد و گفت: کارگران و کارفرمایان در مورد میزان دستمزد ۹۷ اختلاف بسیار زیادی با هم داشتند که خوشبختانه با چانه‌زنی‌های بسیار توانستیم به‌صورت تقریبی به توافقی نسبی دست یابیم اما تصویب نهایی روز یک‌شنبه در جلسه شورای عالی کار خواهد بود.


    این درحالی است که امروز نمایندگان کارگران و کارفرمایان قبل از برگزاری جلسه شورای عالی کار به جلسه سه‌جانبه‌ای در وزارت اقتصاد و دارایی ساعت ۱۵:۳۰ روز یک‌شنبه دعوت شده‌اند.


    اطلاعات به‌دست‌آمده خبرنگار تسنیم حاکی از این است که این جلسه قبل از جلسه شورای عالی کار به‌منظور جمع‌بندی نهایی برای تعیین عدد و رقم دستمزد ۹۷ خواهد بود و شواهد بیانگر این است پس از مشخص شدن عدد و رقم دستمزد در جلسه وزارت اقتصاد و دارایی شورای عالی کار در وزارت کار تعیین و دستمزد ۹۷ بیش از ۱۵ میلیون کارگر تصویب خواهد شد.


    منبع: تسنیم 

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *