×

رهبر انقلاب خطاب به ناوگروه ۸۶ ارتش: نشان دادید دریای آزاد متعلق به همه است؛ اینکه می‌گویند اجازه نمیدهیم فلان کشتی‌ها از فلان تنگه‌ها عبور کنند غلط زیادی است

  • کد نوشته: 222045
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
  • ۰
  • صبح امروز فرمانده، کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (یکشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
  • (به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد، صبح امروز فرمانده، کارکنان و خانوادههای ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (یکشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. مهمترین محورهای بیانات رهبر انقلاب به شرح زیر است: قدردانی رهبر انقلاب از کارکنان و خانواده ناوگروه ۸۶ هدف از این جلسه تشکر و تقدیر است، هم از مجموعهی ناوگروه ۸۶ که مأموریت بزرگی را انجام دادند، پیرامون کرهی زمین را با موفقیت گردش کردند، کاری که در طول تاریخ دریانوردی کشورمان اتفاق نیفتاده بود. صمیمانه از یکایک شما تشکر میکنم. همچنین تشکر میکنم از خانوادههای شما. عزیزان من! اقدام گذشتگان شما در دوران حوادث مهم انقلاب تا امروز، اقدامهای آنها زمینهی موفقیت امروز شماست. قدردان آنها باید باشیم. در دریا ارتش و سپاه فداکاریهای زیادی کردند. این فداکاریها به ثمر نشست. شما گل دمیدهی از گیاه سرسبزی هستید که آنها به وجود آوردند، میوهی شیرینی هستید از درختی که آنها نشاندند. کاری که شما انجام دادید یک افتخار بزرگ بود. شما عزیزانتان برگشتند و آنها را در آغوش گرفتید اما خانوادههای شهدا، جای خالی عزیزانشان پر نشد. من بارها در ملاقات خانوادههای شهدا میگویم خداوند سایهٔ شما را از سر ملت ایران کم نکند نشان دادید که دریای آزاد متعلق به همه است شما نشان دادید که دریای آزاد متعلق به همه است و اینکه میگویند ما اجازه نمیدهیم فلان کشتیها از فلان تنگهها عبور کنند غلط زیادی است. ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی چندی پیش مأموریت تاریخی خود در گردش ۳۶۰ درجه به دور کره زمین را با طی بیش از ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی و پس از ۸ ماه دریانوردی با موفقیت به پایان رسانده بود.)

    نویسنده: Noashy

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *