×

شرکت روسال: افزایش میزان فروش آلومینیوم بعد از تصمیم بورس فلزات لندن

  • کد نوشته: 230851
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۲
  • ۰
  • شرکت تولیدکننده آلومینیوم روسی «روسال» در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بعد از تصمیم بورس فلزات لندن برای عدم ممنوعیت ورود آلومینیوم روسیه به این بورس میزان فروش آلومینیوم این شرکت در سال 2023 افزایش خواهد یافت.
    شرکت روسال: افزایش میزان فروش آلومینیوم بعد از تصمیم بورس فلزات لندن
  • به گزارش بخش بین‌الملل پایگاه خبری بااقتصاد، شرکت تولیدکننده آلومینیوم روسی «روسال» در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بعد از تصمیم بورس فلزات لندن برای عدم ممنوعیت ورود آلومینیوم روسیه به این بورس میزان فروش آلومینیوم این شرکت در سال ۲۰۲۳ افزایش خواهد یافت.

    بورس فلزات لندن که قدیمی‌ترین بازار معامله فلزات صنعتی در جهان به شمار می‌رود در ماه اکتبر بررسی ورود فلزات کشور روسیه به این بورس را آغاز کرد و در تاریخ ۱۱ نوامبر اعلام کرد که این بورس تصمیم گرفته ورود فلزات روسیه به این بورس را علیرغم درخواست بسیاری از کشورها ممنوع نکند. طبق بیانیه بورس فلزات لندن این بورس به این ارزیابی رسیده که بازار هنوز ظرفیت جذب سهم روسیه را دارد.

    در نتیجه این بیانیه شرکت روسال نیز اعلام کرد که این تصمیم منجر به افزایش میزان فروش آلومینیوم این شرکت در سال ۲۰۲۳ به مشتریان در سراسر جهان خواهد شد. همچنین میزان فروش شرکت در سال ۲۰۲۳ از برآورد کنونی این شرکت نیز بیشتر خواهد شد.

    روسیه یک کشور بزرگ تولیدکننده آلومینیوم در جهان به شمار می‌رود و شرکت روسال نیز به تنهایی بزرگترین تولیدکننده این فلز در خارج از چین به شمار می‌رود.

    نه شرکت روسال و نه آلومینیوم روسیه مستقیم شامل تحریم‌های اروپا علیه مسکو نشده است. شرکت آمریکایی «آلکوآ» و سایر تولیدکنندگان آلومینیوم از بورس فلزات لندن درخواست کردند که ورود فلزات روسیه به این بازار ممنوع شود. با این حال، منابع آگاه در ماه اکتبر به رویترز گفتند که شرکت گلنکور سال آینده آلومینیوم روسیه را خریداری خواهد کرد.

    روسال در بیانیه افزایش فروش خود اعلام کرده که «تقاضا برای آلومینیوم با کربن پایین تا حد زیادی توسط بخش اتوماسیون هدایت خواهد شد و ما در سراسر جهان می‌توانیم منافع خود را از خلال این شرایط افزایش دهیم».

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *