×

تعاملات اقتصادی میان ایران و عمان افزایش می‌یابد / رئیس بانک مرکزی از افزایش مبادلات تجاری میان ایران و عمان خبر داد

  • کد نوشته: 232947
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲
  • ۰
  • رئیس بانک مرکزی در دیدار با همتای عمانی خود و هم‌چنین وزیر امور اقتصاد عمان از افزایش همکاری‌های اقتصادی و تجاری میان ایران و عمان خبر داد.
    تعاملات اقتصادی میان ایران و عمان افزایش می‌یابد / رئیس بانک مرکزی از افزایش مبادلات تجاری میان ایران و عمان خبر داد
  • حمدرضا فرزین علاوه بر گفت‌وگو با رییس بانک مرکزی عمان، در دیدار با سلطان الحبسی – وزیر دارایی عمان – نیز توسعه و ارتقای تعاملات پولی، مالی، بانکی و همچنین تقویت و افزایش مناسبات و مبادلات تجاری و اقتصادی میان ایران و عمان را با توجه به روابط خوب دوجانبه مهم و رو به رشد توصیف کرد و گفت: از همه ابزارها برای افزایش همکاری‌های پولی و بانکی میان ایران و عمان استفاده می‌کنیم تا حجم مبادلات اقتصادی افزایش یابد.

    در این دیدار، سلطان الحبسی – وزیر دارایی عمان – نیز با اشاره روابط خوب اقتصادی دو کشور طی سال‌های اخیر، فعال سازی ظرفیت‌های مختلف عمان برای توسعه همکاری‌های با ایران را مورد تاکید قرار داد و گفت: افزایش همکاری‌های اقتصادی و تسهیل مبادلات تجاری میان عمان و ایران در دستور کار است.

    فرزین همچنین با حضور در شعبه بانک ملی در مسقط و گفت‌وگو با مدیران این بانک، در جریان مسائل آن قرار گرفت و دستورهای لازم را برای تقویت مبادلات بانکی و پولی به منظور افزایش همکاری های اقتصادی دو کشور صادر کرد.

    منبع: ایسنا
    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *