×

بسته خبری هفته دوم مهرماه

  • کد نوشته: 3252
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۶
  • ۰
  • برخی از مهمترین اخبار حوزه بازار سرمایه هفته دوم مهرماه در این بسته خبری آمده است

    بسته خبری هفته دوم مهرماه
  • برخی از مهمترین اخبار حوزه بازار سرمایه هفته دوم مهرماه در ادامه آمده است که با کلیک روی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.


    توقف نماد ۹۰ دقیقه، بدون وقت اضافه!


    رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت از این پس اصل بر این است که نماد طی ۶۰ تا ۹۰ دقیقه بازگشایی شود، بر این اساس، در شرایطی که اطلاعات توسط ناشران اوراق بهادار ارائه شود نمادی بیش از ۹۰ دقیقه متوقف نخواهد ماند.


     


    اسناد تجاری الکترونیکی می شوند


    مدیر واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی ایران، از آغاز اجرای طرح الکترونیک کردن اسناد تجاری میان ایران و کره، با همکاری یک شرکت کره‌ای خبر داد.


     


    قانون تجارت باید اصلاح شود/ تجدید ارزیابی دارایی شرکت‌های بورسی


    رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در مورد تجدید ارزیابی دارایی ها گفت : قانون تجارت باید اصلاح شود اما با توجه به زمانبر بودن باید در اصلاحیه قانون بودجه این موضوع دیده شود.


     


    تامین مالی ۳۵۰ میلیارد تومانی از طریق بازار سرمایه


    نخستین صندوق پروژه بازار سرمایه ایران هفته آینده مورد عرضه عمومی قرار خواهد گرفت.


     


    عرضه نفت خام در بورس انرژی نزدیک شد


    مدیر عامل بورس انرژی با تاکید بر لزوم بازنگری در قیمت پایه فرآورده‌های نفتی برای موفقیت در انجام معاملات گفت: با تلاش جمعی دستگاه‌ها برای عرضه نفت خام در بورس انرژی شاهد اولین عرضه نفت خام صادراتی طی سال جاری خواهیم بود.


     


    سومین گردهمایی تامین مالی بین المللی در بورس تهران


    بورس تهران همایش “جذب سرمایه گذاری خارجی برای تامین مالی شرکت‌های ایرانی در بازارهای جهانی” را در تاریخ ۳۰ مهرماه ۱۳۹۶برگزار می‌کند.


    افزایش شفافیت بازار سرمایه با کلینیک پذیرش


    نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان تهران با تاکید بر اینکه بازار سرمایه برای فعالان اقتصادی از جهات مختلف حائز اهمیت است، گفت: کلینیک پذیرش باعث افزایش شفافیت، اعتماد سازی، تسهیل فرآیندها و جذب بیشتر بنگاه های اقتصادی در بازار سرمایه می شود.


     


    پرداخت بیش از ۳۶ هزار و ۸۹۶ میلیارد ریال انواع سود به سرمایه گذاران


    معاونت عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی درهفته گذشته بیش از ۳۶ هزار و ۸۹۶ میلیارد و ۶۰۷میلیون ریال انواع سود به ۷۸۹سرمایه گذار پرداخت کرد.


     


    طلسم فروش “وتوصا” شکسته نشد…


    عرضه بلوک ۱۵ درصدی آلومینیوم‌ ایران‌ امروز هم بی نتیجه ماند و مدیرعامل سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران با ابراز تعجب ، توضیحاتی داد.


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *