×

مراقبت نوین از کسب و کارهای نوین

  • کد نوشته: 3974
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۶
  • ۰
  • رئیس اتاق بازرگانی ایران با انتقاد از مدیریت دولتی حاکم بر مراکز رشد و پارک‌های علمی و فناوری در کشور گفت: این مراکز فاصله زیادی با بخش خصوصی گرفته‌اند.

    مراقبت نوین از کسب و کارهای نوین
  • به گزارش  پایگاه خبری “بااقتصاد”، غلامحسین شافعی امروز در نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اظهار کرد: برای رفع مشکلات اقتصادی کشور در بخش تولید نیازمند رفع عقب‌ماندگی خود و بهره‌گیری از دانش و فناوریهای روز دنیا هستیم.


    وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب بر استفاده از دانش‌های نوین تاکید و توصیه دارند یکی از راهکارهای جدی توسعه اقتصادی کشورمان همان استفاده و بکارگیری فناوری در اقتصاد است.


    رئیس اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: در سال‌های قبل به دلیل قطع ارتباط با کشورهای پیشرفته تحت تاثیر تحریم‌ها شکافی مشخص از نظر فناوری میان ایران و سایر کشورها بویژه در بخش صنعت ایجاد شد که در نتیجه آن از دنیای رقابتی فاصله گرفته‌ایم و کالای ایرانی با کیفیت و قیمتی مناسب تولید نمی‌شود.


    شافعی اضافه کرد: در زمینه کشاورزی نیز با توجه به مشکلات بحران آب هنوز نتوانسته‌ایم به طور مناسبی از شیوه‌های نوین و علمی برای رفع مشکل آبیاری استفاده کنیم.


    وی تاکید کرد: در زمینه محیط زیست نیز استفاده و بهره‌گیری از فناوریهای نوین موجب توسعه اقتصاد سبز می‌شود که اکنون نقایص فراوانی در این ارتباط داریم.


    رئیس اتاق بازرگانی ایران در پایان با بیان اینکه در پارک‌های علمی و فناوری و مراکز رشد مدیریت دولتی حکمفرماست  خطاب به معاون علمی و فناوری رئیس جمهورگفت: این مراکز فاصله زیادی با بخش خصوصی گرفته‌اند که برای رفع آن باید اقدام کرد.


    شافعی همچنین خواستار تدوین نقشه راهی جامع بلند مدت برای رفع مشکلات فکری و معنوی در کشور شد.کسب و کارهای نوین نیاز به مراقبت‌های نوین نیز دارند.


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *