×

انعقاد ۲۵ هزار قرارداد آتی سکه در بورس کالا

  • کد نوشته: 8487
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۶
  • ۰
  • سکهمعامله گران بازار آتی سکه روز گذشته ۲۵ هزار و ۳۵۸ قرارداد برای تحویل ماه های آینده را به ارزش ۴ هزار و ۱۱۶ میلیارد ریال منعقد کردند.

    انعقاد ۲۵ هزار قرارداد آتی سکه در بورس کالا
  • به گزارش پایگاه خبری”با اقتصاد”، روز شنبه ۲۵ آذر ماه ۱۳۹۶ در سررسید دی ماه امسال ۳۴۲ قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه با افت ۱.۶۸ درصدی به یک میلیون و ۴۱۶ هزار تومان رسید. در سررسیدهای اسفند امسال و اردیبهشت سال آینده نیز به ترتیب ۱۵۷ و ۹۴ قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اسفند ماه با افت ۱.۶۶درصدی به یک میلیون ۴۵۷ هزار تومان و برای تحویل اردیبهشت سال آینده با افت ۰.۹ درصدی به یک میلیون و ۵۱۷ هزار تومان رسید.


    همچنین دو سررسید دورتر بازار که به طور معمول بیشترین حجم قراردادها به این دو سررسید اختصاص دارد، موعد تحویل تیر و شهریور سال آینده هستند که روز گذشته در سررسید تیر یک هزار و ۹۷۳ قرارداد و در سررسید شهریور ۹۷ بالغ بر ۲۲هزار و ۷۹۲ قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد. بهای سکه در قرارداد تحویل تیر سال آینده هم ۱.۰۱ درصد افت کرد و یک میلیون و ۵۷۳هزار تومان معامله شد و در قرارداد شهریور سال آینده نیز معامله گران شاهد ثبت سکه یک میلیون و ۶۳۲هزار تومانی و افت ۱ درصدی بر تابلوی معاملات بودند.


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *