×

طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در دستور کار است

  • کد نوشته: 238838
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
  • ۰
  • مدیر کل حوزه ریاست و هماهنگی امور استان‌های سازمان حمایت از طرح ها و برنامه های ویژه این ارگان برای برقراری نظم و انضباط در بازار ماه مبارک رمضان و نوروز 1403 خبر داد.
    طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در دستور کار است
  • محمد ابراهیم امینیان مدیر کل حوزه مدیرعامل و هماهنگی امور استان‌های سازمان حمایت، اظهار داشت: طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در دستور کار قرار دارد و از تمام ظرفیت‌های بازرسی در استانها استفاده می‌شود.

    امینیان با تاکید بر ضرورت هوشمندسازی فرایندهای بازرسی و کنترل بازار گفت : شفافیت بازار شرط لازم برای کسب و ارتقای اعتماد عمومی است و این مهم با تحقق هوشمندسازی میسر خواهد شد.

    این مقام مسئول ادامه داد : انجام بیش از یک میلیون و دویست هزار بازرسی از بازار کالاهای اساسی در کشور و تشکیل ۲۰۰ هزار پرونده تخلف در ۱۰ ماهه سال جاری نشانگر عزم جدی برای جلوگیری از بروز تخلفات است.

    مدیر کل حوزه مدیرعامل و هماهنگی امور استان‌های سازمان حمایت خواستار هماهنگی و همکاری متقابل بخش دولتی با بخش خصوصی شد و تصریح کرد: ضروریست بخش دولتی و بخش خصوصی با محوریت اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی در کنار یکدیگر جهت آرامش خاطر مردم در خصوص تثببت قیمت‌ها ، کنترل بازار را در دست بگیرند.

    امینیان گفت :  تفاهمنامه همکاری سه جانبه‌ای بین سازمان حمایت، اتاق اصناف ایران و معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت با موضوع ساماندهی بازرسی از واحدهای صنفی با بهره‌گیری اتاق اصناف از سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی و تمرکز بر بازرسی، نظارت و کنترل بازار ،منعقد شده است.

    منبع: تسنیم
    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *