×

پذیره نویسی اولین صندوق بخشی صنعت بیمه از فردا، ۱۵ بهمن ، در فرابورس آغاز می شود

  • کد نوشته: 238904
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
  • ۰
  • فرابورس ایران از فردا پانزدهم بهمن‌ماه به مدت سه روز کاری میزبان پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری «بخشی بازده صنعت بیمه» که اولین صندوق بخشی در این صنعت است، خواهد بود.
    پذیره نویسی اولین صندوق بخشی صنعت بیمه از فردا، ۱۵ بهمن ، در فرابورس آغاز می شود
  • پذیره‌نویسی صندوق بازده صنعت بیمه در نماد «بازبیمه» که تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت می‌کند، با ارزش مبنای هر واحد یک هزار تومان از یکشنبه جاری در فرابورس انجام می‌شود.

    در این پذیره‌نویسی در مجموع ۲۵۰ میلیون واحد صندوق بازبیمه انتشار می‌یابد و حداکثر تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری عادی قابل پذیره‌نویسی ۲۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد است. در این پذیره‌نویسی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد، سرمایه‌گذاری ممتاز تعیین شده است.

    سرمایه‌گذاری در انواع اوراق بهادار از جمله سهام و حق تقدم سهام پذیرفته‌شده در بورس تهران و فرابورس ایران، گواهی سپرده کالایی، اوراق بهادار با درآمد ثابت، سپرده‌ها و گواهی‌های سپرده بانکی، موضوع فعالیت صندوق بخشی بازده صنعت بیمه است.

    بر اساس این گزارش، این صندوق از نوع قابل معامله بخشی در سهام بوده و بیشتر پرتفو خود را به خرید اوراق بهادار در صنعت بیمه و بازنشستگی به جز تامین اجتماعی اختصاص خواهد داد.

    مدیر صندوق بازبیمه، شرکت سبدگردان بازده و کارگزار پذیره نویس آن شرکت کارگزاری فیروزه آسیاست.

    همچنین صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی گنجینه سپهر صادرات، بازارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت.

    مشارکت در این پذیره‌نویسی از یکشنبه ۱۵ بهمن‌ماه از طریق شبکه کارگزاری‌های عضو فرابورس ایران امکان‌پذیر خواهد بود.

    در نهایت تسویه و پایاپای ناشی از معامله واحدهای سرمایه‌گذاری بازده بیمه، ۲ روز پس از انجام و قطعی شدن معامله انجام خواهد شد.

    منبع: مدیریت ارتباطات فرابورس ایران
    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *