×

کاهش نرخ رشد نقدینگی از ۴۲ درصد به ۲۶ درصد / ۷ هزار واحد راکد به چرخه تولید بازگشتند

  • کد نوشته: 239688
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
  • ۰
  • معاون اجرایی رئیس جمهور در سفر خود به بوشهر بیان کرد که نرخ رشد نقدینگی در ابتدای دولت سیزدهم 42 درصد بود و اکنون به 26 درصد رسیده است.
    کاهش نرخ رشد نقدینگی از ۴۲ درصد به ۲۶ درصد / ۷ هزار واحد راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور صبح یکشنبه با همراهی استاندار و معاونین با حضور در دفتر آیت الله صفایی بوشهری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کرد.

    استاندار بوشهر در این دیدار با تقدیر از حضور معاون اجرایی رئیس جمهور در استان گفت: دولت سیزدهم یک دولت مردمی است و شخص رئیس جمهور تاکنون ۳ سفر به استان بوشهر داشته و مشکلات را بررسی کرده است.

    احمد محمدی زاده افزود: با حمایت و پشتیبانی دولت، استان بوشهر در مسیر رشد و بالندگی قرار دارد و روز به روز شاهد پیشرفت بیشتری هستیم.

    آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر نیز با مقایسه خدمات نظام اسلامی با دوران طاغوت بیان کرد: در هر حوزه و بخشی که نگاه می کنیم، حجم و کیفیت خدمات نظام اسلامی، قابل مقایسه با دوران پیش از انقلاب نیست.

    محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور نیز بیان کرد: دولت سیزدهم، عزمی جزم برای عبور از مشکلات دارد و برای رفع دغدغه های اساسی مردم، با برنامه ریزی دقیق، گام برداشته است.

    وی با بیان اینکه باید صادقانه به مردم گزارش دهیم افزود: با وجود مشکلاتی که در شروع به کار دولت وجود داشت، با فعالیت جهادی و شبانه روزی، از بسیاری از مشکلات و تنگناها عبور کردیم و کشور در مسیر رشد و توسعه قرار دارد.

    معاون اجرایی رئیس جمهور خاطر نشان کرد: در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم، رشد نرخ نقدینگی ۴۲ درصد بوده که اکنون به ۲۶ درصد رسیده و به تدریج با عبور از مشکلات به سمت پیشرفت بیشتر حرکت می‌کنیم.

    منصوری با اشاره به رشد صنعتی در کشور گفت: تولید خودرو در کشور به یک میلیون و ۴۰۰ هزار رسیده که نشانه پیشرفت در این عرصه است.

    وی از احیای واحدهای راکد و نیمه راکد در کشور خبر داد و افزود: در دو سال اخیر، بالغ بر ۷ هزار واحد راکد در کشور با تلاش دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشتند که نقش مهمی در تثبیت اشتغال و بهبود رونق کسب و کار داشته است.

    معاون اجرایی رئیس جمهور خاطر نشان کرد: استان بوشهر بحمدالله با فعالیت جهادی استاندار و مدیران استان و حمایت آیت الله صفایی امام جمعه بوشهر در مسیر رشد و تعالی قرار دارد که امیدوارم شاهد شتاب بیشتر در پیشرفت باشیم.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *