×

«های‌وب» در یک ماه گذشته ۳۵۰ میلیارد ریال درآمدزایی کرده است

  • کد نوشته: 2981
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۶
  • ۰
  • شرکت داده‌گستر عصر نوین در اطلاعیه‌ای به تاریخ ۱۱ مهر ۱۳۹۶ عملکرد شش‌ماهه منتهی به شهریور ۱۳۹۶ را منتشر کرد که آمار و ارقام این شرکت حکایت از افزایش ۳۵۰ میلیارد ریالی درآمد این شرکت در یک ماه گذشته دارد.

    «های‌وب» در یک ماه گذشته ۳۵۰ میلیارد ریال درآمدزایی کرده است
  • به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد، «های‌وب» با عنایت به ماده ۷ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، گزارش عملکرد شرکت برای ۶ ماه منتهی به شهریور ۱۳۹۶ را منتشر کرد.


    بر اساس این گزارش، درآمد حاصل از خدمات پروانه TRUNK رقمی معادل ۴۰۰ میلیارد ریال است که نسبت به یک ماه گذشته ۱۵۰ میلیارد ریال افزایش داشته است. همچنین درآمد حاصل از خدمات پروانه FCP برابر با ۷۱۴ میلیارد ریال است که این رقم نیز نسبت به یک ماه گذشته حدود ۱۰۰ میلیارد ریال افزایش داشته است.


    شرکت در بخش دیگری از خدمات خود که شامل درآمد حاصل از خدمات اجباری در مناطق روستایی USO است، حدود ۵۴۸ میلیارد ریال درآمدزایی کرده است که این رقم نیز نسبت به ماه گذشته که رقمی معادل ۴۲۰ میلیارد ریال است، حدود ۱۲۰ میلیارد ریال افزایش داشته و درآمد حاصل از خدمات IT که رقمی نزدیک به ۳ میلیارد ریال است افزایشی معادل ۱ میلیارد ریال نسبت به ماه را تجربه کرده است.


    درآمد حاصل از فروش تجهیزات مشترکین حدود ۱۳۶ میلیارد ریال است که نسبت به ماه گذشته افزایش ۳۰ میلیارد ریالی را تجربه کرده است.


    مجموع درآمدهای شرکت در شش ماهه منتهی به شهریور ۱۳۹۶ حدود یک میلیون و ۷۰۲ هزار و ۲۷۶ میلیون ریال است که این رقم برای ۵ ماه حدود یک میلیون و ۳۶۴ هزار و ۶۶۶ میلیون ریال است که حکایت از افزایش ۳۵۰ میلیارد ریالی درامد شرکت طی یک ماه گذشته دارد.  


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *