×

قرادادهای آتی سکه در مسیر رشد

  • کد نوشته: 4024
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۶
  • ۰
  • حجم و ارزش معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران با افزایش به ۵۱ هزار و ۶۸۷ قرارداد و ارزش معاملات نیز به ۷ هزار و ۵۸۳ میلیارد ریال رسید.

    قرادادهای آتی سکه در مسیر رشد
  • به گزارش پایگاه خبری ” با اقتصاد” به نقل از بورس کالای ایران؛ روز گذشته در بازار نقدی طلا، قیمت سکه در ادامه مسیر صعودی خود از ابتدای هفته جاری، ۱۷ هزار تومان گران‌ شد و دلار هم برای اولین بار در سال جاری از ۴۰۰۰ تومان گذشت.


    به این ترتیب سکه تمام طرح جدید با قیمتی معادل یک میلیون و ۲۹۹ هزار تومان، نیم‌سکه با قیمتی معادل ۶۶۳ هزار تومان، ربع سکه با قیمتی معادل ۳۸۸ هزار تومان و سکه گرمی با قیمتی معادل ۲۵۳ هزار تومان به فروش رسید. در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار قیمتی معادل ۱۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان و هر مثقال طلا قیمتی معادل ۵۳۹ هزار تومان معامله شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی معادل ۱۲۸۳ دلار داد و ستد شد.


    در همین حال روز گذشته بهای سکه در ۵ سررسید آتی روندی مثبت را تجربه کرد. به این ترتیب سکه در قرارداد تحویل آبان ماه رشد ۱.۱۶ درصدی را تجربه کرد و با رقم یک میلیون و ۳۲۵ هزار تومان داد و ستد شد. در همین حال قراداد آتی سکه سررسید دی ماه نیز با رقم یک میلیون و ۳۵۸ هزار تومان دادوستد شد که ۱.۰۹ درصد رشد داشت.


    از سوی دیگر سکه تحویل اسفند ماه با رقم یک میلیون و ۳۹۲ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت که ۱.۰۶ درصد رشد داشت. همچنین قرارداد آتی سکه تحویل اردیبهشت ماه سال ۹۷ با ۰.۸۱ درصد رشد با رقم یک میلیون و ۴۳۳ هزارتومان داد و ستد شد.


    در آخر سکه در سررسید تیر ماه سال ۹۷ با ۰.۹۱ درصد رشد با رقم یک میلیون و ۴۸۱ هزارتومان داد و ستد شد.


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *