×

بسته خبری هفته سوم مهرماه

  • کد نوشته: 4200
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۶
  • ۰
  • مهمترین اخبار حوزه بازار سرمایه در این بسته خبری را می توانید مشاهد کنید.

    بسته خبری هفته سوم مهرماه
  • بسته خبری هفته سوم مهرماه


    برخی از مهمترین اخبار حوزه بازار سرمایه هفته سوم مهرماه  در ادامه آمده است که با کلیک روی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.


     


    آغاز فعالیت رسمی صندوق تثبیت بازار سرمایه با امضای وزیر اقتصاد


    با تصویب چارچوب کلی فعالیت و نحوه استفاده از منابع، آیین نامه‏‌ها و بودجه توسط هیات امنا و امضای وزیر اقتصاد، صندوق تثبیت بازار سرمایه از امروز رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.


     


    یک گام تا حضور شرکت‌های بورسی در بازارهای بین المللی


    بورس تهران همایش “جذب سرمایه‌گذاری خارجی برای تامین مالی شرکت‌های ایرانی در بازارهای جهانی” را در تاریخ ۳۰ مهرماه ۱۳۹۶ با مشارکت موسسه رتبه بندی “Scope Rating” و شرکت حسابرسی“KPMG ” و همچنین بورس وین (اتریش) برگزار می‌نماید.


     


    آزیموت به بورس ایران آمد


    بذر یکی دیگر از دستاوردهای مهم برنامه جامع اقدام مشترک، این بار در بازار سرمایه به بار نشست و هلدینگ سرمایه گذاری ایتالیایی “آزیموت” مالک ۲۰ درصد از سهام شرکت”سبدگردانی انتخاب مفید” شد.


     


    دستورالعمل تمدید گواهی نامه های حرفه ای ابلاغ شد


    مصوبۀ کمیته گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای در خصوص دستورالعمل نحوه تمدید گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای بازار اوراق بهادار ابلاغ شد.


     


    هشدار و انتقال ریسک سرمایه‌گذاری به سهامداران


    عضو شورای عالی بورس با بیان اینکه از این پس اطلاعات مبهم شرکت ها مانع از انجام معاملات در بازار سرمایه نمی‌شود، گفت: ریسک سرمایه گذاری در شرکت ها با اطلاعات مبهم و ناقص به سرمایه گذاران منتقل می شود.


     


    جزییات بازار گردانی واحدهای نخستین صندوق پروژه قابل معامله


    مدیر عامل بورس انرژی با اشاره به پذیره نویسی موفقیت‌آمیز گواهی‌های سرمایه‌گذاری نخستین صندوق پروژه انرژی در بازار سرمایه ایران به تشریح جزییات بازارگردانی این صندوق قبل معامله پرداخته است.


     


    پذیره نویسی نخستین صندوق پروژه در بورس انرژی ایران


     روز یکشنبه برای نخستین بار در بازار سرمایه کشور، پذیره نویسی گواهی های ( واحدهای) سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری پروژه در بورس انرژی ایران انجام می پذیرد.


     


     


    “فولاد کاوه ” ۲۲ مهر ماه معارفه می‌شود


    شرکت فولاد کاوه جنوب کیش جلسه معارفه را به منظور تشریح برنامه‌های جاری و آتی، روز شنبه‌ مورخ ۲۲/ ۰۷/ ۱۳۹۶ برگزار می کند.


     


    اپراتور مجازی؛ بی تاثیر در درآمد سال جاری “های وب”


    به گزارش “با اقتصاد” شرکت بورسی های تحت وب که تاکنون در حوزه خدمات ADSL تلفن ثابت فعالیت داشته است، در روز دوشنبه  موفق به اخذ مجوز جدیدی در حوزه خدمات تلفن همراه شده است. در پی این کسب مجوز، این شرکت طی اطلاعیه شفاف سازی منتشر شده در سامانه کدال در خصوص درآمد این مجوز اطلاع رسانی کرده است. 


     


    ۴ شرکت PSP به سازمان بورس و سهامداران توضیح می دهند


    درحالی نماد ۴ شرکت بورسی ارایه دهنده خدمات پرداخت بسته نمی شود که سازمان بورس از مدیران این شرکت ها خواسته تا در مورد تصمیم بانک مرکزی برای استقرار نظام جدید کارمزد توضیح دهند.


     


    بورس شاخص سازی نمی‌کند


    معاون بازار شرکت بورس تهران با اعلام نکاتی درباره شاخص سازی  روز یکشنبه  هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس ، گفت : توضیح مدیران بزرگترین شرکت قانع کننده نبود.


     


    پیگیری برای رسیدگی به وضعیت شرکت اخراج شده بورسی


    رئیس مجلس ضمن بازدید از کارخانه شرکت فرابورسی آزمایش در مرودشت وعده داد از طریق قوه قضاییه و وزارتخانه‌های ذیربط برای ساماندهی این کارخانه پیگیری خواهد کرد.


     


    مخالف ۱۰۰ درصدی شاخص سازی هستیم


    مدیرنظارت بر بورس های سازمان بورس با اعلام علت رشد قیمت سهام “فارس” ، در مورد رشد روز یکشنبه  شاخص گفت: رئیس سازمان، من و دیگر مدیران از رویداد امروز و رفتار ناشیانه برخی انتقاد داریم و ۱۰۰ درصد مخالف شاخص سازی هستیم.


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *