×

انتشار دوشفاف سازی از «غاذر»

  • کد نوشته: 4430
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۶
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت کشت و صنعت پیاذر در دو اطلاعیه جداگانه در خصوص فعالیت های شرکت شفاف سازی کرد.

    انتشار دوشفاف سازی از «غاذر»
  • به گزارش پایگاه خبری “بااقتصاد” ، شرکت کشت و صنعت پیاذر امروز در دو اطلاعیه جداگانه درخصوص دلایل تغییر گزارش فعالیت ماهانه فروردین ماه و آخرین وضعیت پیش بینی سال ۹۶ توضیحاتی را ارائه داد.


    در اولین شفاف سازی مدیر عامل «غاذر»، از پیش بینی افزایش فروش شرکت در نیمه دوم سال نسبت به شش ماهه اول خبر می دهد.


    وی در این خصوص بیان می کند با توجه به افزایش فروش در مدت مزبور،EPS شش ماهه معیار سنجش دقیقی برای ارزیابی سالانه شرکت نیست.  همچنین در این اطلاعیه آمده است برنامه های آتی شرکت در شش ماهه دوم سال، راه اندازی خطوط تولید جدید و افزایش سبد محصول است که نقش به سزایی در فروش نیمه دوم سال دارد. همچنین مدیرعامل اعلام کرده است در صورت تغییر در اولین پیش بینی سود، شرکت اطلاعیه شفاف سازی منتشر می کند.


    همچنین در نامه دوم شرکت در خصوص تغییرات گزارش ماهانه فروردین ماه توضیح داده است. در این اطلاعیه آمده است پس از بررسی صورت های مالی شرکت در اولین ماه سال مشخص شد در زمان مدیریت پیشین، پیش سفارشی در ابتدای سال از یکی از مشتریان دریافت و وجه آن به صورت تهاتر کالا در ماه های فروردین و اردیبهشت دریافت شده است. لذا قسمتی از مبلغ فروش کالای فوق در فروردین ماه اصلاح شده و مابقی آن در اردیبهشت ماه اصلاح شده است.


    در پایان آمده است مبلغ ۱۲۲۰ میلیون ریال فروش اصلاح شده فروردین ماه با حاشیه سود تقریبی ۳۰ درصد تاثیر بسزایی بر EPS شرکت ندارد.


      منبع : سنا


     


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *