×

سایپا به بورس بازگشت

  • کد نوشته: 5194
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۶
  • ۰
  • سایپا بعد از توقف دیروز نماد، امروز به بورس بازگشت و با افت قیمت سهام به مرز روانی قیمت اسمی ۱۰۰ تومان رسید. “فارس و حکشتی” و ۶ نماد دیگر هم آماده انجام معامله شدند.

    سایپا به بورس بازگشت
  • به گزارش پایگاه خبری “بااقتصاد”، در جریان قبل از معاملات دیروز بازار سهام ، نماد شرکت سایپا به دلیل گزارش منفی عملکرد ۶ ماهه بسته شد که ناشی از تحقق زیان ۲۳ ریالی و کاهش ۲۰ درصدی سود هر سهم بود.


    براساس این گزارش، بعد از تعدیل ۱۵۸ درصدی سود هر سهم سال مالی گذشته، نماد این شرکت به دلیل تاخیر در ارایه توضیحات و انتشار اطلاعات ، از ۳۱ اردیبهشت تا ۱۲ شهریور بسته شده  اما بعد از توقف دیروز نماد، “خساپا” ۳.۹ هزار میلیارد تومانی امروز به بورس بازگشت تا در روزی که شاخص با افزایش بیش از ۱۵۰ واحدی روبرو بود ، با کاهش بیش از ۴.۵ درصدی ، به قیمت ۱۰۲ تومانی هر سهم رسید و در آستانه نزول به ارقام کمتر از قیمت اسمی ۱۰۰ تومانی قرار گرفت. 


    علاوه بر سایپا ، نماد هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس (پس از دو مجمع سالانه و فوق العاده)، داده پردازی ، درخشان تهران (پس از برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده برای انتخاب هیئت مدیره)، کشتیرانی ( پس از برگزاری مجمع سالانه)، سایپا آذین، لنت ترمز ایران،نفت سپاهان ،شیشه و گاز ( بعد از تعدیل درامد) آماده انجام معاملات در روز جاری شدند.


     


     


    منبع:بورس پرس


     


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *