×

دونالد ترامپ هفته آینده رئیس جدید فدرال رزرو را معرفی می‌کند

  • کد نوشته: 5397
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۶
  • ۰
  • دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده در ویدئویی اینستاگرامی عنوان کرد که هفته آینده رئیس جدید فدرال رزرو را معرفی خواهد کرد و این در حالی است که توجهات به سمت دو نفر معطوف شده است: یکی ژروم پاول که از اعضای کنونی هیئت رئیسه فدرال رزرو و دیگری جان تیلور که اقتصاددان و استاد اقتصاد دانشگاه استنفورد است.

    دونالد ترامپ هفته آینده رئیس جدید فدرال رزرو را معرفی می‌کند
  • به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد به نقل از بیزنس اینسایدر، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده در ویدئویی در اینستاگرام اعلام کرد که هفته آینده رئیس جدید فدرال رزرو را معرفی می‌کند و به گمانه‌زنی‌ها در مورد ریاست جدید این نهاد مالی عظیم در ایالات متحده پایان خواهد داد.  دوره ریاست ژانت یلن بر فدرال رزرو در ماه فوریه به پایان خواهد رسید.


    ترامپ در کنفرانس خبری در کاخ سفید گفت: «مردم نگران از انتخاب رئیس جدید فدرال رزرو هستند». او سپس ادامه داد: «من هفته آینده اسم او را اعلام می‌کنم. من کسی را می‌خواهم که کارهای شگفت‌انگیزی انجام دهد. من کسی را می‌خواهم که به لحاظ ذهنی بسیار خاص باشد».


    فهرست کاندیداهای فدرال رزرو پنج نفر بودند اما در خلال هفته گذشته دو نفر بیشترین توجهات را جلب کرده‌اند: ژروم پاول که یکی از اعضای هیئت رئیسه کنونی فدرال رزرو است و دیگری جان تیلور که اقتصاددان و استاد دانشگاه استنفورد. اعضای دیگر این لیست که شانس کمتری برای ریاست فدرال رزرو دارند عبارتند  از: ژانت یلن، رئیس کنونی فدرال رزرو، کوین وارش مقام پیشین فدرال رزرو، و طبق گزارشات رسیده گری کان که هم اکنون مشاور اقتصادی ترامپ و رئیس پیشین هیئت مدیره گلدمن ساکس است دیگر به عنوان کاندیدای فدرال رزرو مطرح نیست. 


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *