×

بازار سهام در آمریکا در سال آینده نیز روندی صعودی خواهد داشت / تنها مانع کنونی این روند وضعیت فدرال رزرو در آمریکاست

  • کد نوشته: 5403
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۶
  • ۰
  • برایان لویت استراتژیست ارشد صندوق تأمین سرمایه اوپنهایمر فاند که حدود ۲۴۵ میلیارد دلار دارایی دارد در مصاحبه بیزنس اینسایدر عنوان کرد که بازارهای سهام در آمریکا همچنان روند صعودی خود را ادامه می‌دهند و این در حالی است که تنها مانع کنونی برای روند صعودی بازارها این است که ما نمی‌دانیم بدنه فدرال رزرو در آینده چگونه خواهد بود و آیا رئیس بعدی سیاست‌گذاری متفاوت از رئیس کنونی را در پیش خواهد گرفت یا نه.

    بازار سهام در آمریکا در سال آینده نیز روندی صعودی خواهد داشت / تنها مانع کنونی این روند وضعیت فدرال رزرو در آمریکاست
  • به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد به نقل از بیزنس اینسایدر، برایان لویت استراتژیست ارشد صندوق تأمین سرمایه اوپنهایمر فاند که حدود ۲۴۵ میلیارد دلار دارائی دارد در مصاحبه با بیزنس اینسایدر عنوان کرد روند صعودی و رکوردزنی بازار سهام همچنان به راه خود ادامه می‌دهد و این روند حتی بعد از بحران مالی بزرگ در ایالات متحده نیز صادق بوده است. این استراتژیست ارشد صندوق تأمین سرمایه عنوان کرد که بازار اکنون حالت گاوی دارد و نسبت به آینده این بازارها نیز کاملا خوشبین است.


    او همچنین در ادامه مصاحبه‌اش گفت: «تاز مانی که فدرال رزرو نرخ بهره را به صورت کاملا ناگهانی بالا نبرد هیچ دلیلی وجود ندارد که بازارها همچنان وضعیت صعودی خود را متوقف کنند. حتی بدون هیچ گونه قانون‌گذاری معناداری مانند لایحه اصلاح مالیاتی ترامپ، شرایط اقتصادی همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد».


    او در این مصاحبه عنوان کرد که تنها مانع کنونی برای جلوگیری از روند صعودی بازارها، این است که ما نمی‌دانیم بدنه فدرال رزرو به چه سمت و سویی می‌رود و یا اینکه رئیس بعدی فدرال رزرو چه کسی خواهد و آیا سیاست‌هایش متفاوت از رئیس کنونی خواهند بود یا نه


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *