×

بااقتصاد میزبان شاپور محمدى در بیست و سومین نمایشگاه رسانه و مطبوعات

  • کد نوشته: 5464
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۶
  • ۰
  • سومین روز از نمایشگاه مطبوعات شاپور محمدی رییس سازمان بورس اوراق بهادار تهران با حضور در غرفه پایگاه خبری بااقتصاد درباره خودکنترلی و افزایش شفافیت بازار سرمایه به صورت خودکار ضمن تداوم نظارت سازمان بورس صحبت کرد.

    بااقتصاد میزبان شاپور محمدى در بیست  و سومین نمایشگاه رسانه و مطبوعات
  •  


    به گزارش پایگاه خبری “بااقتصاد”،در سومین روز نمایشگاه مطبوعات،غرفه پایگاه خبری تحلیلی با اقتصاد و نشریه سهامدار میزبان شاپورمحمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار است، وی در حالی که اظهار کرد که سازمان از حضور نشریات در این حوزه استقبال می کند در پاسخ به خبرنگار “بااقتصاد” گفت: خود کنترلی در بازار سرمایه با افزایش حجم این بازار از هر حیث از جمله افزایش حجم بازار و سهام عرضه شده، حضور پررنگ تر و بیشتر تحلیل گران فعالان اتفاق می افتد که این فرآیند باعث عمق بیشتر به بازار مى شود و مکانیسمی درون زا در راستای شفافیت است. 


    وی در ادامه خاطر نشان کرد این به این معنا نیست که سازمان دیگر به بازار نظارت نمی کند بلکه در این راستا همچنان برای شفافیت هرچه بیشتر بازار سرمایه اقداماتی را انجام می دهد.


    رئیس سازمان بورس در پاسخ به این سوال که آیا واچ لیست ها به عنوان یک تابلوی جدید برای نمادهای معاملاتی بسته شده موجب سردرگمی فعالان بازار می شود گفت خیر این تابلوها در کنار سایر تابلوهای سازمان بورس جهت اطلاع رسانی بیشتر نصب و راه اندازی می شود.


     


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *