×

اجرای مقررات بازگشایی و توقف نماد ها در ۹۰ دقیقه تا ۷ روز دیگر!

  • کد نوشته: 5742
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۶
  • ۰
  • سعید فلاح پور معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار در حاشیه کیش اینوکس از اجرایی شدن مقررات بازگشایی و توقف نمادها در ۹۰ دقیقه تا هفته دیگر خبر داد.

    اجرای مقررات بازگشایی و توقف نماد ها در ۹۰ دقیقه تا ۷ روز دیگر!
  • به گزارش پایگاه خبری “بااقتصاد” سعید فلاح پور معاون اجرایی  سازمان  بورس و اوراق بهادار در حاشیه کیش اینوکس هفته آینده آیین نامه بازگشایی و توقف نمادها اجرایی می شود.در خصوص نمادهایی که در گذشته متوقف بودند مقررات جدید عطف به ماسبق نمی شود اما به هر حال در خصوص آنها نیز تصمیم گیری خواهیم کرد.


    وی گفت: نماد بانک ها و برخی از این شرکت‌ها در یک روال کوتاهی که بیش از یک ماه نخواهد بود بازگشایی می شوند. این دستورالعمل اصلاحات زیادی دارد که بخش هایی از آن اجرایی شده و بخش‌های دیگری از آن تا پایان سال به تدریج اجرایی می شود.


     فلاح پور افزود: نمادها در فاصله ۹۰ دقیقه پس از ارسال اطلاعات با اهمیت بازگشایی می‌شوند کمتر شرکتی پیدا می شود که به مدت طولانی متوقف بماند. مگر اینکه اطلاعات با اهمیت خود را ارائه ندهد. در این صورت نمادها ۱۰ روز بسته خواهند شد.


    معاون اجرایی سازمان بورس گفت: در صورت عدم ارائه اطلاعات نماد به مدت ۳۰ روز در نهایت متوقف شده و پس از آن بازگشایی می‌شود ، اما قبل از بازگشایی نماد فرم اطلاع از ابهام برای سهامداران ارسال می شود و نماد بازگشایی خواهد شد.


     


     


    منبع:بورس ۲۴


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *