×

افزایش قیمت نفت و رکورد زنی بازارهای سهام

  • کد نوشته: 5769
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۶
  • ۰
  • با افزایش قیمت نفت و همچنین افزایش سودآوری بعضی شرکت‌های مهم در سه ماهه سوم سال، بازارهای سهام در جهان از وضعیت بسیار خوبی برخوردار شدند به طوری که اکثر آنها رکوردهای جدید را تجربه کردند.

    افزایش قیمت نفت و رکورد زنی بازارهای سهام
  • به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد به نقل از رویترز، بازار جهانی سهام روز چهارشنبه در نتیجه بالا رفتن قیمت نفت رکورد جدیدی را ثبت کردند. قیمت نفت امروز به بالاترین حد خود بعد از اواسط ۲۰۱۵ رسید.


    این ثبت رکورد جدید بازار سهام قبل از جلسه فدرال رزرو رخ داد. از طرف دیگر شاخص سهام اروپا نیز بعد از ۲۰۱۵ به بالاترین حد خود رسید و شاخص دکس آلمان حدود ۱.۷ درصد افزایش یافت که رکورد جدیدی محسوب می‌شود.


    شاخص بازار سهام لندن و فرانسه به ترتیب ۰/۲ درصد و ۰/۴ درصد افزایش یافت و بازار فیوچر آمریکا در وال استریت نیز به همین ترتیب افزایش نیرومندی را تجربه کرد.


    در آسیا شاخص آسیا – پاسیفیک MSCI به غیر از کشور ژاپن رکورد ده ساله را شکست. همچنین شاخص نیکی ژاپن ۱.۹ درصد رشد کرد و رکورد ۲۰ ساله خود را در نتیجه افزایش سودآوری ژاپن شکست.


    سهام شرکت چندملیتی سونی ژاپن در نتیجه افزایش پیش‌بینی سود سالیانه حدود ۱۲ درصد رشد کرد که بالاترین مقدار در ۹ سال اخیر این شرکت می‌باشد. 


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *