×

گسترش فضاهای اعتراضی آسیب‌دیدگان نظام بانکی به نمایشگاه مطبوعات / رسانه‌ها آخرین امید آسیب‌دیدگان/ رسانه‌های مسئول؛ برس به داد ملت

  • کد نوشته: 5771
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۶
  • ۰
  • نمایشگاه مطبوعات در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود که امسال از یک جهت با سال‌های پیشین متفاوت بود و آن هم گسترش فضاهای اعتراضی آسیب‌دیدگاه مؤسسات مالی – اعتباری به نمایشگاه مطبوعات بود. شعاری که در دستان این آسیب‌دیدگاه به چشم می‌خورد: «رسانه‌های مسئول؛ برس به داد ملت».

    گسترش فضاهای اعتراضی آسیب‌دیدگان نظام بانکی به نمایشگاه مطبوعات / رسانه‌ها آخرین امید آسیب‌دیدگان/ رسانه‌های مسئول؛ برس به داد ملت
  • به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد، برای چندمین بار متوالی آسیب‌دیدگان نظام بانکی کشور در نمایشگاه مطبوعات دست به اعتراض زدند و این در حالی است که با گذشت چند سال از مشکل این سپرده‌گذاران، حل این مسئله همچنان در حاله‌ای از ابهام قرار دارد.


    چندی پیش بانک مرکزی بانک‌هایی را به نمایندگی برای پرداخت اصل سپرده‌های مردم تعیین کرد اما همچنان هیچ خبری مبنی بر حل مشکل این سپرده‌گذاران وجود ندارد و اعتراضات آنها همچنان ادامه دارد. فضاهای اعتراضی مالباختگان شامل تحصن مقابل مجلس شورای اسلامی، تحصن مقابل بانک مرکزی و تظاهرات در خیابان‌های اطراف آن، تحصن مقابل شعبه‌های بانک‌ها در شهرستان، این بار  با شروع نمایشگاه مطبوعات، این فضاهای اعتراضی به این نمایشگاه نیز کشیده شد. شاید امید نهایی این مالباختگان به رسانه‌ها باشد، شعاری که در دست بسیاری از این مالباختگان به چشم می‌خورد: «رسانه‌های مسئول، برس به داد ملت».


     


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *