×

نمایشگاه مطبوعات یا نمایشگاه اعتراضات مالباختگان نظام بانکی؟!

  • کد نوشته: 5773
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۶
  • ۰
  • روز پایانى نمایشگاه مطبوعات بدون حاشیه نبود، باز هم مالباختگان موسسات اعتبارى دست به شعار علیه نظام بانکى زدند. سخن مرکزی موجود در شعارهای مالباختگان عدم رسیدگى مسئولین به درخواست هاى آنان بود. نکته قابل توجه اعتراضات روز پایانى شعارهاى مالباختگان درخواست کمک از رهبرى نظام بود.

    نمایشگاه مطبوعات یا نمایشگاه اعتراضات مالباختگان نظام بانکی؟!
  • به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد، نمایشگاه مطبوعات در حالی ساعات پایانی خود را می‌گذراند که باز هم تعداد زیادی از مالباختگان نظام بانکی در آنجا تجمع کردند تا خواسته‌هایشان را به گوش مسئولین برسانند. بعد از اعتراضات دیروز مالباختگان مؤسسه ثامن الحجج امروز آسیب‌دیدگاه مؤسسه البرز ایرانیان با حضور در نمایشگاه دوربین‌های رسانه‌ها و مطبوعات را به سمت خود چرخاندند تا صدای آنها باشند.


    نکته جالب توجهی که در اعتراضات امروز مالباختگان مشاهده می‌شد درخواست کمک از رهبر معظم انقلاب برای حل مشکل آنها بود. این اعتراضات در حالی صورت می‌گیرد که بانک مرکزی به ریاست سیف بارها وعده حل مشکل آنها را با تعیین بانک‌های نماینده داده بود. همچنین در این راستا طبق گفته‌های مسئولین بانک مرکزی، بانک تجارت قرار بوده است که نماینده البرز ایرانیان برای بازپرداخت اصل سپرده‌های مردم باشد و با گذشت چند ماه از این تصمیم هنوز هیچگونه خبری مبنی بر حل مشکل از سوی مسئولین بانک تجارت وجود ندارد و اعتراضات متضررین مؤسسه البرز ایرانیان همچنان ادامه دارد. 


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *