×

بینالود آماده عرضه اولیه شد

  • کد نوشته: 5794
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۶
  • ۰
  • شرکت کشاورزی و دامپروری بینالود نیشابور با سرمایه ۴۰ میلیارد تومانی در فرابورس درج نماد شد تا پس از معرفی توسط مدیران ، آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی سهام باشد.

    بینالود  آماده عرضه اولیه شد
  • به گزارش پایگاه خبری “بااقتصاد” ، شرکت کشاورزی و دامپروری بینالود نیشابور با نماد “زبینا” به عنوان نود و یکمین شرکت در بازار دوم معاملات فرابورس در گروه زراعت و خدمات وابسته درج شد تا پس از معرفی توسط مدیران ،آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی سهام باشد.


    بر اساس بررسی های بورس پرس،این شرکت با سرمایه اولیه ۴ میلیون تومانی در سال ۷۳ به ثبت رسیده و طی ۸ مرحله افزایش سرمایه درحال حاضر دارای ۴۰ میلیارد تومان سرمایه است.شرکت گسترش کشاورزی و دامپروری فردوس پارس با ۵۱ درصد و بنیاد مستضعفان با ۴۹ درصد سهم در ترکیب سهامداری این شرکت حضور دارند که شرکت گسترش کشاورزی نیز تابعه ۱۰۰ درصدی بنیاد محسوب می شود.


    شرکت مذکور با ۱۸۵ نیروی انسانی و وسعتی معادل ۲۱۸۵ هکتار در شهرستان های نیشابور و تربت حیدریه واقع شده که با ۲۵۸۱ راس دام مولد و ۲۲۷۹ راس دام دوشا تولیدکننده انواع محصولات کشاورزی و دامپروری است.


    موضوع فعالیت “زبینا”، انجام کلیه امور مرتبط با فعالیت های کشاورزی و زراعت،باغبانی،دامپروری،پرورش و نگهداری طیور،زنبور عسل و آبزیان حلال گوشت،بهره برداری از محصولات کشاورزی و باغبانی و سایر فراورده ها،تهیه ،نگهداری،بسته بندی،فروش، صادرات و … است که البته ۷۷ درصد فعالیت به تولید شیر برمی گردد.


    اهداف اصلی این شرکت دامپروری و کشاورزی، افزایش تولید شیر با کیفیت، تولید تلیسه با ظرفیت ژنتیکی بالا، افزایش سطح زیر کشت باغات (بخصوص باغات پسته)، ارتقای ضریب مکانیزاسیون و سطح فن آوری تولیدات دامی، برونسپاری خدمات تولید، عرضه محصولات باغی و زراعی ارگانیک و صادرات میوه است.


    “زبینا” توسعه باغات پسته تا ۳۰۰ هکتار را در برنامه دارد و از اهداف اتی آن می توان به رسیدن به تولید ۱۱۰ تن شیر روزانه،تولید سالانه ۲ هزار راس تلیسه،تولید سالانه ۷۰۰ تن پسته خشک و تولید سالانه ۱۸ هزار تن علوفه که بر افزایش درامد و سودآوری شرکت تاثیر گذار است،اشاره کرد.


    پیش بینی سود و زیان ۳ ساله


     


    شرکت بینالود

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *