×

رشد اقتصادی در ایالات متحده کاهش خواهد یافت

  • کد نوشته: 5988
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۶
  • ۰
  • وال استریت ژورنال در پژوهشی به پیش‌بینی رشد اقتصادی ایالات متحده پرداخته و گزارش داده است که رشد اقتصادی در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ کاهش خواهد یافت و به ۲.۷ درصد خواهد رسید.

    رشد اقتصادی در ایالات متحده کاهش خواهد یافت
  • به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد، وال استریت ژورنال در پزوهشی به این نتیجه گرفته که رشد اقتصادی ایالات متحده در سه ماهه چهارم سال و همچنین در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ دچار کاهش خواهد شد.


     طبق آمار منتشر شده رشد تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در سه ماهه سوم سال حدود ۳ درصد بوده و وال استریت ژورنال پیش‌بینی کرده که در سه ماهه چهارم ۲۰۱۷ حدود ۲.۷ درصد خواهد شد که نسبت به اکنون کاهش را تجربه خواهد کرد.


    پیش‌بینی‌های وال استریت ژورنال حکایت از این دارد که رشد اقتصادی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ نسبت به سه ماه چهارم ۲۰۱۷ نیز کاهش خواهد یافت و به ۲.۴ درصد خواهد رسید و این در حالی است که سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ نشان دهنده رشد اقتصادی ۲.۵ درصد است.


    تولید ناخالص داخلی سالیانه ایالات متحده که در ژانویه ۲۰۱۷ برابر با ۲.۳ درصد بود و نسبت به سال ۲۰۱۶ از خود رشد نشان داد، طبق پیش‌بینی‌ها در ژانویه ۲۰۱۸ به ۲.۴ درصد و تا سال ۲۰۱۹ به حدود ۲ درصد کاهش خواهد یافت که حکایت از کاهش محسوس رشد اقتصادی است و پیامدهای زیادی برای اقتصاد ایالات متحده خواهد داشت. 


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *