×

افت دلار به دلیل احتمال تأخیر در بررسی لایحه اصلاح مالیاتی ترامپ

  • کد نوشته: 6098
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۶
  • ۰
  • لایحه اصلاح مالیاتی ترامپ این روزها مهمترین مسئله‌ای است که مجلس سنا با آن درگیر است چرا که باعث کاهش مالیات شرکتی خواهد شد و به گفته کارشناسان و مشاوران ترامپ می‌تواند باعث ارتقای اقتصادی آمریکا و نیز افزایش تدریجی نرخ بهره شود، اما گزارش واشنگتن پست از منابع ناشناس مبنی بر احتمال به تأخیر انداختن بررسی این لایحه به مدت یک‌سال، باعث افت دلار شد به طوری که سایر ارزها رشد بسیار ناچیزی را تجربه کردند.

    افت دلار به دلیل احتمال تأخیر در بررسی لایحه اصلاح مالیاتی ترامپ
  • به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد به نقل از رویترز، نرخ دلار روز چهارشنبه در نتیجه گزارش روزنامه واشنگتن ‌پست مبنی بر احتمال به تأخیر انداختن بررسی لایحه اصلاح مالیاتی ترامپ، افت کرد.


    واشنگتن پست به نقل از منابع ناشناس روز سه شنبه گزارش داد که رهبران جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا تصمیم دارند که بررسی لایحه اصلاح مالیاتی ترامپ که باعث کاهش مالیات بر شرکت‌ها ‌خواهد شد را به مدت یکسال به تأخیر بیندازند.


    نرخ دلار در نتیجه تلاش مجلس سنا برای بررسی لایحه اصلاح مالیاتی ترامپ رکورد سه ماهه اخیر خود را شکست که به گفته برخی کارشناسان می‌تواند اقتصاد ایالات متحده را ارتقا دهد و باعث افزایش تدریجی نرخ بهره شود.


    به همین دلیل هرگونه تأخیر در بررسی این لایحه و یا انجام اصلاحات دیگری بر روی آن علیه دلار آمریکا عمل می‌کند. 


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *