×

ارزش بیت‌کوین تا اواسط سال ۲۰۱۸ به ۶ هزار دلار می‌رسد

  • کد نوشته: 6184
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۶
  • ۰
  • استراتژیست بیت‌کوین در مصاحبه با بیزنس اینسایدر عنوان کرد بیت‌کوین در کوتاه‌مدت به مانند شبکه‌های اجتماعی عمل می‌کند و ارزش آن بر اساس مربع تعداد کاربران تعیین می‌شود و بر این مبنا تا اواسط سال ۲۰۱۸ ارزش ان به ۶ هزار دلار خواهد رسید.

    ارزش بیت‌کوین تا اواسط سال ۲۰۱۸ به ۶ هزار دلار می‌رسد
  • به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد، بیزنس اینسایدر در مصاحبه‌ای با تام لی بنیان‌گذار فانداشتات به بررسی بالارفتن ارزش بیت‌کوین پرداخته و لی در این مصاحبه عنوان کرد که در کوتاه مدت بیت‌کوین مانند شبکه‌های اجتماعی عمل می‌کند، یعنی هرچه افراد بیشتری در آن عضویت داشته باشند، ارزش آن بالاتر می‌رود.


    تام لی در این مصاحبه گفت در کوتاه‌مدت فکر می‌کنم که ارزش بیت‌کوین تا اواسط سال ۲۰۱۸ به حدود ۶۰۰۰ دلار خواهد رسید.


    این استراتژیست ارشد بیت‌کوین در مصاحبه گفت در کوتاه مدت ارزش بیت‌کوین از معادله قانون مدکالف تبعیت می‌کند یعنی ارزش هر شبکه اجتماعی برابر با مربع تعداد کاربران آن است و اگر به بالارفتن ارزش بیت‌کوین در چهار سال گذشته توجه کنیم می‌بینیم که ۹۴ درصد ارزش بیت‌کوین  از این قانون تبعیت می‌کند و با این حساب تا اواسط ۲۰۱۸ ارزش آن به ۶ هزار دلار خواهد رسید.


    تام لی همچنین در کوتاه مدت حجم معاملات بیت‌کوین هر کاربر را نیز به معادله اضافه می‌کند و می‌گوید که این فاکتور خطی (حجم معاملات هر کاربر) ۸۳ درصد تغییرات قیمت بیت‌کوین را توضیح می‌دهد. در واقع فانداشتات برای پیش بینی‌ قیمت آینده بیت‌کوین از متغیر مهم آدرس‌های منحصر به فرد و معاملات استفاده می‌کند.  


    او همچنین در این مصاحبه ادامه داد این مدل دامنه قیمتی کوتاه مدت را برای بیت‌کوین تعیین می‌کند. او همچنین ادامه داد: «روند تکنیکال بلندمدت بیت‌کوین مثبت است اما در کوتاه مدت ریسک اصلاح قیمتی در حال افزایش است».


     


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *