×

دلار در آستانه ورود به کانال ۴۱۰۰ تومانی

  • کد نوشته: 6244
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۶
  • ۰
  • افزایش نرخ دلار و ارزهای عمده در ماه پایانی سال میلادی سنت هر ساله بازار ارز ایران است هرچند که با فروکش کردن تب تقاضا و آغاز سال جدید، قیمت ها در بازار متعادل می شود.

    دلار در آستانه ورود به کانال ۴۱۰۰ تومانی
  • امروز در بازار آزاد هر دلار آمریکا با ۱۱۰ ریال رشد، ۴۰ هزار و ۹۴۰ ریال و یورو با ۲۱۰ ریال افزایش ۴۸ هزار و ۲۴۰ریال به فروش رفت؛ هر پوند انگلیس نیز با ۲۵۰ ریال افزایش ۵۴ هزار و ۹۵۰ ریال عرضه شد و قیمت درهم امارات متحده عربی با ۲۰ ریال افزایش به ۱۱ هزار و ۲۲۰ ریال رسید.


    در سامانه نظارت ارز (سنا) که میانگین نرخ فروش ارزهای عمده در صرافی های مجاز سراسر کشور درج می شود، قیمت هر دلار ۴۰ هزار و ۷۴۶ ریال، یورو ۴۷ هزار و ۷۰۲ ریال و درهم امارات ۱۱ هزار و ۱۵۷ ریال اعلام شده است.


    ** تداوم افزایش قیمت ها در بازار طلا و سکه


    با وجود تعطیلی بازارهای جهانی در روز یکشنبه و تثبیت قیمت هر اونس طلا در رقم یک هزار و ۲۷۵ دلار و ۱۰ سنت، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار ایران ۴ هزار و ۶۲۰ ریال رشد کرد و یه یک میلیون و ۲۴۸ هزار و ۲۹۰ریال رسید.


    هر قطعه سکه تمام طرح جدید (امامی) ۵۵ هزار ریال رشد داشت و ۱۳ میلیون و ۵۵۲ هزار ریال فروخته شد؛ سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) نیز با ۴۰ هزار ریال افزایش وارد کانال جدید قیمتی شد و ۱۳ میلیون ریال به فروش رفت.


    در معاملات امروز بازار سکه، هر نیم سکه ثابت ماند و ۶ میلیون و ۸۴۰ هزار ریال عرضه شد اما ربع سکه و سکه گرمی هر کدام با ۱۰ هزار ریال افزایش به ترتیب ۳ میلیون و ۸۶۷ هزار ریال و ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار ریال فروخته شدند.


    نرخ گذاری قیمت طلا در ایران متاثر از قیمت جهانی آن و نیز نرخ دلار در بازار آزاد است.


    1473428_978


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *